Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 11 september 2011

leuke (non)-ss outfit

Ik heb weer een leuke ss en non ss outfit gemaakt:
hb jasje: RIO 18sd
witte hempje: bonjour bisou 120sc
killah broek: killah 22sd
schoenen: killah 12sd
armband: bonjour bisou 30sc

jasje: windows on the world: 50sc
wit hempje: bonjour bisou 120sc
broek: (geen shop in starplaza te vinden bij zoeken, en dan broeken)
schoenen: voile 50sc
armband: bonjour bisou 30sc
xxx kaitlinbfcink

5 opmerkingen:

  1. Ja eh..

    Ik vind dat dit een beetje een vooroordeel is?
    Want, ik citeer: "Leuke non-ss outfit." Dat
    is voor iedereen verschillend. Ik probeer je
    niet te kwetsen maar niet iedereen zal dat een
    leuke outfit vinden. Ik denk ik meld het even.
    Je kan bijvoorbeeld ook zeggen: "Een non-ss outfit, ik hoop dat jullie het leuk vinden." Nogmaals ik probeer je niet af te kraken, ik zeg waar het op staat. Maar ik vind dat jullie een goed blog hebben en ik kijk er elke dag met plezier op, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omg wat een leuke outfits!
    die eerste is echt vet, ik heb net Zo'n outfit zondag gemaakt met dezelfde broek en jasje en armband alleen hoe maak je zo'n foto daarvan?? dat zou ik graag willen weten..

    Echt supeeeeeeer coool!!

    xxxxwakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n "foto" kun je maken door op Print Screen te drukken en dan naar paint te gaan en hem daar dan plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de eertse outfit is echt cool!!! alleen dat jasje is alleen voor ss.... :( anders had ik hem zeker gekocht!!!

    bezoek mijn suite ;)
    x Yassminie1

    ps: coole sitee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfits!! Vooral bij die 2e is dat jasje leuk!!! Ik vind wel dat degene die helemaal bovenaan iets schreef (lisa) even haar mond moet houden. Lekker boeiend als jij ze niet leuk vindt, hou dat lekker voor jezelf, het is al moeilijk genoeg om een héle fasionable outfit te maken voor non-ss.


    xx goedbloed (Stardoll naam)

    BeantwoordenVerwijderen