Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 26 september 2011

1000ste bericht

noortju.blogspot.com heeft al 1000 berichten gepost.
En daarom organiseer ik een wedstrijd als je wint krijg je een cadeau.
het is maar een kleinigheidje maar het is wel iets!!
de vraag: in welk jaar is stardoll begonnen!!!!
stuur je antwoord voor vrijdag in en dan hier bij de reactie

xxx kaitlinbfcink

36 opmerkingen:

  1. 2004 :D

    k heet op stardoll green-day-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. XD bedoel 2006 XD
    sry is dit antwoord geldig en deze hierboven dan niet sry

    k heet op stadoll green-day-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In 2004 werd het Paperdoll heaven... wat dus eigenlijk stardoll is..

    Mijn naam op stardoll is: Sammie007

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in 2004.

    Mijn naam is chiarax op stardoll!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IN 2004 werd het eigenlijk ''uitgevonden'' maar ze hebben het later na (2006) Stardoll genoemd. Op stardoll heet ik Sarahbopp.

    ps. Gefeliciteerd met 1000 bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heet xxjuldepulxx op stardoll en mijn antwoord is: 2006

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IN 2004 werd het eigenlijk ''uitgevonden'' maar ze hebben het later na (2006) Stardoll genoemd. Op stardoll heet ik xxjudepulxx. die vorige van mij was fout srry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo ik heet kittygirl1233 en mijn antwoor is 2006 en ik hoop da ik het win tnx bb

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou.. in 2004 werdt het uitgevonden
    In 2006 beogn het zeg maar
    En in 2009 kwamen de meeste leden
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou.. in 2004 werdt het uitgevonden
    In 2006 beogn het zeg maar
    En in 2009 kwamen de meeste leden
    xxxx
    thalialima

    BeantwoordenVerwijderen
  11. in 2004 werd het uitgevonden in 2006 begon het en in 2009 kwamen de meeste leden ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het heeten eerst Paperdollheaven.com het is bedacht door liisa het werd gouw populair
    en in 2004 ging ze het uitbrijden met haar zoon
    in 2006 werd het nog populairder en is het stardoll gaan heten dus mijn antwoord : 2006

    naam op stardoll: kimmetje56
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2004! xxx lieke-joy ( mijn stardoll naam <-- )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2004, me naam op stardoll is Jazzieberoemd

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2004 mijn naam is barbiegirlroze en gefeliciteerd!=)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. sinds 2005 mij naam is stijl134

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Paperdoll heaven is begonnen in 2004, en later (in 2006) hebben ze de naam veranderd in stardoll :)
    Mijn naam op stardoll is : Missibeautifuli

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OP DE STARDOLL SITE KAN JE HET ZELFS VINDEN
    HET IS 2004

    BeantwoordenVerwijderen
  19. MIJN NAAM IS Mariampje alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. In 2004 hebben ze het eigenlijk uitgevonden het heten toen Paperdoll maar later (2006) hebben ze het bekender gemaakt en de naam veranderd in Stardoll.

    Sorry dat ik dit zo laat stuur ik was pas om 5 voor 4 thuis van school!!!

    Enne..., dit is mijn naam op Stardoll: TwinkleGirl55.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In 2004 hebben ze het uitgevonden en toen heette het Paperdoll en later in 2006 werd het bekender en nu heet het Stardoll :)

    Gefeliciteerd nog met je 1000ste bericht <3

    Op stardoll heet ik ikbensaide

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. in 2004 heette het paperdoll, 2006 werd het stardoll
    gefeliciteerd hoor

    xx saarx0313 (mijn sd naam)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. trouwens gefeliciteerd met je duizendste bericht (mijn antwoord was: eerst (2004)heette het papperdoll heaven maar later (2006)veranderde ze het is stardoll dus mijn antwoord is 2006.) en ik heet xxjuldepulxx de andere berichtjes van me hoef je niet te lezen deze is de belangrijkste eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 2002 ?
    vind de site btw super handig

    grt. joys

    BeantwoordenVerwijderen
  25. in 2004 werd het bedacht toen hete het nog Paperdoll Heaven, in 2006 begonnen ze met de naam Stardoll. en in 2009 werd Stardoll echt bekend, en kwamen er de meeste leden.
    en trouwens nog gefeliciteerd met jullie 1000 berichten, ik heb er zelf ook een aantal gestuurd en ik hoop dat ik win!!!
    op Stardoll heet ik regendrop, zeker even gaan kijken.
    xxxx regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 2006
    Ik heet sannekofman op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het is eiglijk in 2004 bedacht maar toen het het paperdoll heaven en in 2006 werd het stardoll
    stardoll naam: natalielove.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. in 2004 was er een site,, in 2006 heete het pas stardoll♥

    xx Miss.-Misty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. in 2004 werd het uitgevonden en in 2006 veranderde het in stardoll en nog gefeliciteerd met je 1000ste bericht ik vind dit echt een hele leuke sait
    hier staan veel leuke gratis dingen
    mijn stardoll naam:goudenrooz

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoii,
    stardoll begon oorspronkelijk als Paperdollheaven.com , het was een hobby van de scandinavische Liisa uit een passie voor aankleedpoppen. Ze leerde een website maken en verbeterde hem in 2004 met haar zoon tot Paperdoll Heaven. Ze zit nu nog steeds in 'de stardoll-familie' , en ontwerpt nog, in 2006 veranderde de naam in Stardoll.com

    Ps gefeliciteerd, hopelijk snel meer berichten xd
    Dit is mijn inzendig, mijn naam is xColourful.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. het is begonnen denk ik in 2006 in september. ik hoop dat ik win. maar ik wens ook veel geluk aan anderen! xxx olga

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi kaitlinbfcink,

    In 2006 is Stardoll begonnen.
    Ik hoop dat ik ga winnen.

    XXX Meisje123 ( zo heet ik op stardoll )

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 2004...
    & in 2006 werd het stardoll genoemd.

    mijn naam op stardoll : Miss_Mariiaa
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Eigenlijk in 2004 maar ze hebben het in 2006 nagedaan en ik en mijn vriendin hebbben samen 1 acc en we zouden heel grag dat dingetje willen hebben. als je het zou willen doen alvast bedankt xx dionne en sanne onze stardoll naam is :;:::: RihannaTeAmo... (met 3 puntjes)

    BeantwoordenVerwijderen