Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 5 september 2011

eujj

Heuj iedereen,

ik post misschien wat minder maar dat komt omdat ik al druk bezig ben met de cito van volgend jaar & stuff (spannend)

Ook is er een andere reden: ik heb geen inspiratie voor n nieuwe look!!!

hebben jullie misschien nog een idee???

Nou ja,,, één ding weet ik wel:

binnenkort nieuwe kleding inspiratie!!!



Xx

2 opmerkingen:

  1. ik kan niet wachten op nieuwe gratis dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, maar dat is niet echt een excuus om minder te gaan posten. Zelf heb ik het ook druk met van alles en nog wat, maar ik blijf ook posten. Nogmaals: ik zie dit niet als excuus.

    BeantwoordenVerwijderen