Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 15 september 2011

Nieuwe Schrijfsters

Hey! Veel meisjes vragen of ze schrijfster mogen worden op het blog. Het is heel lief aangeboden. Er komt zeer waarschijnlijk een wedstrijd op 5 oktober. Ik weet nog niet wat voor soort wedstrijd het wordt, maar hij komt wel. Hier zijn alvast wat dingen waarop je je kunt voorbereiden:

-Schrijf duidelijk met komma's en zo weinig mogelijk spelfouten. (Als je slecht bent in spelling zorg ik wel voor een oplossing)
-Houd er rekening mee dat je hiervoor wel de tijd moet voor nemen. Dus als je weet dat je weinig vrije tijd hebt kun je beter niet meedoen.
-Liever niet kopiëren van andere blogs of vertalen van andere blogs. Probeer zelf een berichtje te schrijven.
-Wees sportief. Als een ander wint moet je dat gewoon accepteren en geen haat dingen schrijven over het blog. (geloof me dit gebeurt nog wel eens!)
-Als je slecht gedrag vertoont wordt je verwijderd als schrijfsters of als de wedstrijd nog loopt word je gediskwalificeerd van de wedstrijd.
-Veel plezier!

xx-noortju
P.S. Ik ben vast nog wel wat dingen vergeten, maar die schrijf ik er later dan wel bij.

5 opmerkingen:

  1. ik wil graag een Schrijfster worden & ik Heb Zelfs een Blog : http://freestuffforyouuu.blogspot.com/
    ik post Elke dag =)
    en Ja ik kopieer van niemand ikgeef Make-over en Gratis Dingen's ,xx Zeynep_turkeli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe al zeker mee met de wedstrijd
    mijn naam op stardoll is frutelake2000

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Ik Wou Even Zeggen Of Jullie Willen Schrijven over de Winaars Van MSW Voor De Mensen Die Het Niet Weten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeuuhhh (: ,, Ik ga zekerr meedoen Xx Sweet.Princess-

    BeantwoordenVerwijderen