Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 29 november 2011

Hoi!

Hey, iedereen!
Sorry dat het even geleden is dat ik heb geschreven, maar ik had het nogal druk met school!
Hier ben ik dus weer!
En ik heb een gedicht omdat er iets geweldigs is gebeurt :)
Hopelijk vinden jullie het mooi!

Het lot geeft me een kans om m'n leven goed te maken.
Mensen geven me de kans om in een leuke vriendengroep te raken.
Een verhoogde kans op liefde en vriendschap!
Een verhoogde kans op een leven vol blijdschap!
Van m'n droevig leven neem ik afscheid,
en zeg hallo tegen een leven vol gezelligheid!

-x-
Talita!

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. respect dat je dit kunt ;-)
    Supermooi(llllllll)

    wat is er gebeurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjewel ♥ mijn bff is vrienden geworden met een populair meisje dus misschien worden wij ook populair ☺
    wat had i_own_VEGAS geschreven dat het verwijderd moest worden?

    BeantwoordenVerwijderen