Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 19 november 2011

Rebecca Bonbon Schattenjacht!

Heey, iedereen!
Er is een Rebecca Bonbon zoektocht!
Als je deze spullen ziet: cupcake
                                    tasje met RB erop
                                    3 snoepjes
Klik er dan op en word lid van de club! Per speelgoedje die je vind, krijg je een cadeau: het gevonden spulletje + een extra kado. Bij de cupcake krijg je deze 2 kadootjes:
PixieTitas suitePixieTitas suite
Die cupcake heb ik gevonden op de homepage, naast het stardoll tekentje.
Verder onderzoek volgt!

16 opmerkingen:

  1. Wat is de homepage??
    Gewoon spotlight toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet naar wedstrijden en dan zie je rebeca bonbon klik daar op
    en je ziet clubpagina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ik heb ze gevonden leuk hoor bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar is het tasje en de spoepjes vertel het me pliess
    Xx lovemisslaila1

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, ik ben lid van de club maar op bij spotlight zie ik naast het stardoll tekente geen cupcakje?? xxx sannekofman

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee, ff dit berichtje hierbove heb hem nu gevonden was bij mijn pagina en dan scenery. best raar.. xxx sannekofman

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vin dat tasje niet kun je me messchien helpen dankje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb alleen het cupcakje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik hoop dat die tikaloser van de site word getrapt dom wijf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja ik heb het handtasje gevonde als je wil weete waar het staat stuur me dan een mailtje op stardoll myn naam is Royaltyjels

    BeantwoordenVerwijderen