Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 6 november 2011

Make-over winnaars!

Deze mensen krijgen een make-over door de oogwedstrijd die miss-Rania heeft gewonnen.
Miss-Girl2000(Dus Miss-Rania)
sel-y
miss-melis-star
thebestgirl1405
kaoutar50
yasminekarba10
Deze van lieke-joy voor de 1 100 berichten staat hier al, die van Miss-Rania(Dat zijn voor-na make-overs: een foto voor en een foto na) staat eronder.
LIEKE-JOY
Toen ik keek naar de make-up van Lieke-joy, dacht ik 'Hier zal ik veel plezier aan beleven'. Ik vind het namelijk te gek als je meer dan 1 pagina make-up hebt!
PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita
Volgende hier is regendrop, dan diafonda




MISS-GIRL2000
PixieTitaPixieTita
Hier is de volgende sel-y!!







8 opmerkingen:

  1. Super mooie make-over van mij!
    Bedankt :)
    xxx Lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo allemaal,

    ik zou graag mijn mening willen neerzetten soory als die kwetsend kan zijn:

    de eerste vind ik goed gelukt, al had ik de make-over niet echt nodig gevonden. Al vind ik bij het eindresultaat het hartje overbodig en maakt het iets minder leuk. ook zou ik andere oorbellen hebben gekozen,

    Bij de tweede vind ik de eerste absoluut leuker (al hou ik niet zo van zo'n moedervlek). Dit is natuurlijk mijn mening, ik hou persoonlijk niet zo van het kinderachtige.

    Blijf wel door gaan hoor!
    ik hoop dat ik je misschien iets kan leren (al is dit natuurlijk virtueel).

    misskiss
    (ik ben in het echte leven af en toe model: voor mijn moeder, een grimeur en haar vriendin, een visagist)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @misskiss: Het kan wel jou mening zijn maar het komt inderdaad heel lullig over!
    Ze doen hartstikke hun best om make-overs te maken en dan ga jij hier kritiek zetten.
    Soms moet je je mening voor je houden.
    niet rot bedoeld natuurlijk ;)
    x Lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DIt vind echt zielig, ik wil gratis dingen. Ik hoef geen enkele make-over te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. xD Hi misskiss! volg jij ook deze blog x tis frutelake2000 :) Noortju? ik heb 'n vraag. Zelf heb ik ook een blog maar ik vraag me af hoe je die foto's van de make-over op je blog zet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @lieke-joy,

    Ik vind niet dat het lullig overkomt lieke-joy. Dat is jouw mening. Wa ironisch toch, ik geef mijn mening en jij geeft je mening op mijn mening. Is dat niet erg hypocriet als je zegt dat ik mijn mening voor me moet houden?

    En natuurlijk doen ze hartstikke hun best maar ik probeer ze alleen maar te helpen. Iedereen heeft kritiek nodig die ze wijst op hun fouten anders word je niet beter. Niet rot bedoeld natuurlijk ;)

    Tikagirl Blijf doorgaan!!!!!

    xxx
    misskiss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. blabla haha ik ben niemand12 november 2011 om 08:05

    Dit is echt saai!!

    BeantwoordenVerwijderen