Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 23 november 2011

meisje123

miles1992miley

xxjuldepulxx

dit waren de drie deelnemers
je kunt 24 uur stemmen vanaf nu. Morgen wordt dan bekent wie de noortju.blogspot award heeft gewonnen. Je kunt stemmen via de poll ( via gastenboek of iets anders tellen neit mee)!!
effe bericht aan gosupermodel126 je hebt niet gezegd dat je klaar was dus je doet niet meer mee srry maar je hebt al een dag langer gehad.
(klik op de onderste link om naar de poll te gaan)
<script type="text/javascript" charset="utf-8" src="http://static.polldaddy.com/p/5695959.js%22%3E%3C/script>
<noscript><a href="http://polldaddy.com/poll/5695959/%22%3Enoortju.blogspot award</a></noscript>

16 opmerkingen:

  1. ik stem op xxjuldepulxx
    jaimytje14(zo heet ik op stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ik stem op
    xxjuldepulxx
    ik vind haar echt top !!!


    kittygirl1233

    BeantwoordenVerwijderen
  3. noortju ik heb een vraagje ; je mag toch niet vragen om stemmen? want ik denk dat je het best eerlijk kun winnen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey Noortje ik weet dat dit onderwerp waar uik mee zit hier niz mee te maken heeft maar ik wou het toch even met ju delen ;)

    :meer stardollars voor ss

    je kunt stardoll met facebook verbinden daar krijg je 10 sd voor maar dat wist je waarschijnlijk al! het zelfde geld voor twitterook 10 sd

    maar ik zag dus bij iemand in de suite een link staan voor een stardoll browser hij is super handig!! je kunt precioes zien hoeveel geld je hebt o[p stardoll dit is ook voor non ss! ik zal julie de link geven voor de genen die dit nog niet hebben! x http://www.stardoll.com/en/toolbar/conduit/download.php
    xx miss kun je er een onderwerp van maken :$ x deniceje99 visit mee:P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ok sorry dan ik heb aan mijn beste vriendin gevraagd of ze op mij willen stemmen mag dat????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. xxjuldepulxx zij verdient het!!
    gothicxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik stem op miles1992miley omdat zij het ver dient xxxxxxx lovemisslaila1

    BeantwoordenVerwijderen
  8. miles1992miley is de mooiste stem voor haar en ze lijkt ook aardig haar gezicht dan xD x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. miles1992miley ze lijkt echt aardig alleen die derde lijkt eccht irri en heel strom man zei verdiend het niet met die poep mond wahhaha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wtf zij mag zoiets toch ni zegge van da poepmond dat ze eens haar eigen bekijkt rotkind xxjuldepulxxvind il de beste ik ben op stadoll kittygirl1233 degene die er tegen is mag het zeggen ok

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jahh maar ik vind da nie leuk weet je ze is een vriendin ok srry hoe ik sprak ok
    kittygirl1233

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Okee ,,,
    en is de 24 uur al niet lang om :$ want er stond ; je kunt vanaf nu 24 uur stemmen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waar haalt miley in hemelsnaam die oorbellen van daan?!

    BeantwoordenVerwijderen