Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 15 november 2011

En btw...

Ik had gezegd dat als ik geen kritiek krijg, dat ik stardoll gratis dingen ging plaatsen, maar duidelijk hebben sommigen behoefte aan kritiek! Ik geef jullie een tweede kans.... Geen kritiek op de twee berichten, dan plaats ik gratis spullen xx.

8 opmerkingen:

  1. ik vind je gratis dingen echt zoo geweldig gewoon dom dat sommige er kritiek op geven want jij doet het voor ons en niet voor jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pleas blijf gratis dingen doen

    poepke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als jullie zo door blijven zeiken kom ik gewoon nooit meer op noortju.blogspot.com ? het wás een goeie site toen jullie gratis dingen plaatste en nieuws en niet loopte te janken om slechte reacties en als je niet tegen slechte kritiek kan WAT DOE JE HIER DAN!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. trek je er maar niets van aan ze zijn gewonn te jaloers op je

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je meer leuke berichtjes plaats en minder van deze zeurberichten, dan krijg je misschien ook minder kritiek...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie zijn gewoon allemaal jaloers omdat noortju het zo ver brengt met haar website!

    BeantwoordenVerwijderen