Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 11 november 2011

uitslag noortju.blogspot award

heey iedereen,
Ik heb de uitslag van de noortju.blogspot award. De volgende opdracht is dat je jezelf in je schoonheidssalon zo mooi mogelijk moet maken. Zet het daarna in je album en zet hieronder als je klaar bent. Ik ga niet bekent maken hoeveel stemmen de rest heeft gekregen alleen die van de 4 mensen die door zijn want dat is niet echt leuk voor de mensen die geen stemmen heeft gekregen.
----- miles1992miley met 8 stemmen
----- xxjuldepulxx met 5 stemmen
----- meisje123 met 5 stemmen
----- gosupermodel126 met 4 stemmen
De stemmen maken nu niet meer uit dus heb je nu de minste stemmen dat maakt dan niks uit want het gaat om de foto in je album, en maak het zo creatief mogelijk met veel kleur enzo
xxx kaitlinbfcink

9 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Ik wil iets tegen kaitlinbfcink zeggen.
    Ik heb 5 stemmen waarom win ik dan niet ???
    Ik heb ze zelf nageteld voor de zekerheid en ik had er 5.
    Want ik vind het erg jammer.
    Kan je even zelf kijken ?

    Groetjes Meisje123

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HI! Ik ben super blij dat ik door ben!! Had ik nooit gedacht!!! Mijne komt op de voor pagina! Helaas heb ik niet veel make-up en is het voor mij moeilijker!!
    xxjuldepulxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tot hoelang heb ik tijd? want een vriendin gaat me morgen of overmorgen ss maken dan kan ik makeup kopen ik schrijf wel als die klaar is en dan komt hij op de voorpagina van mijn album
    weer de kusjes van xxjuldepulxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo hij staat op de 2de pagina dat groot gezicht
    Groetjes 0Yasmine0

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat op de eerste pagina van mijn Album.
    Ik had niet echt veel make-up, maar ik hoop dat je het alsnog mooi vind.

    Groetjes Meisje123

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heyy!
    ik zou wel heel graag willen weten hoeveel stemmen ik heb!!!
    En de anderen die gewonnen hebben feli!!

    XXX Lollyla15

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tot hoelang heb je tijd op donderdag maakt me vriendin me star mag ik het op donderdag inleveren??????????
    xxjuldepulxx
    PLEASE!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hy
    Ik heb gehoord dat je niet meer online komt op stardoll
    Als dat zo is mag ik dan plz je account
    Als je hem niet wil weggeven ook ok hoor
    Je moet maar in mijn gastboek reageren
    stardollnaam: haasje
    Denk er plz over na

    BeantwoordenVerwijderen