Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 5 november 2011

Make-over paniekoek

Hallo bloglezers!
Eerst even bedankt aan nikiblieki voor het idee van de stap per stap make-overs.


En dan is hier nu de make-over van paniekoek!
PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita
PixieTitaEn dit is het resultaat.
Vogende in de lijst is...lieke-joy. Ongeveer morgen staat ze op de site!

4 opmerkingen:

  1. Wil je mij ook een make-over geven? Ik heet frutelake2000

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry maar ik heb er 5 mensen uitgekozen voor 1.100 berichten te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heyy kan je ik vragen voor een make over plaess maar ik heb wel nie zoveel make up ik ben geen ss als je het doet ben ik echt heel blij alvast tnxx

    kittygirl1233

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee vet mooie make-over! doe zelf ook make-overs
    xxx sankof

    BeantwoordenVerwijderen