Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 22 november 2011

Club

Hey! Ik ben helemaal de club vergeten! Ik zoek trouwens nog iemand die daar wil schrijven. Ik ga hier niet echt een wedstrijd van maken, maar ik zou het wel fijn vinden als iemand er gratis dingen op ging zetten, want anders komen er van die nep-gratis dingen. Ik doe het zo: Wie als eerste hier een reactie achterlaat mag manager worden van de club en daar schrijven. Het is ongeveer net zoiets als op het blog. Let wel op! Als je hier je naam niet erbij zet dan telt het niet mee!

xx-noortju

7 opmerkingen:

  1. Ik wil het wel doen noortju
    op sta4doll heet ik lovemisslaila1ps i love jou blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeii Noortje!
    Het lijkt me echt super om manager te worden van de club!maar zo te zien is er al iemand als eerst,. Jammer mijn echte naam is trouwens Michelle op stardoll heet ik Michelle....
    Groetjes je fanxD X!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, jmmr ik bn de 3e.
    Ik wil het ook wel heel graag zijn!
    Dus als je nog meer mensen zoektt...
    Ik heet Yasmine, en op stardoll
    heet ik liefcoollief (rarenaamkweet)xD

    Ik vind je blog egt super!
    Heb je nog meer schrijfsters nodig?xx My.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. awhh jammer dat k niet de eerste ben ^^ ;[
    maarja als je nog iemand nodig hebt ; miles1992miley

    ps . wanneer komt de blogschrijfster uitslag?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil super graag ken veel gratis dingen het girl347

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heejj het lijkt me super leuk en ik heb het er graag voor over ;)
    Jammer dat ik niet de 1e ben ;3
    xxx Lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jmmr dak nie 1ste ben! Ik heb zelf ook een club met gratis spullen en weet er veel!!
    Myn stardoll naam is Lollyla15!

    BeantwoordenVerwijderen