Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 18 november 2011

SOry

Hej mensjes!, 'k heb slecht nieuws.Me internet heeft weinig verbindingen. De verbinding gaat en dan weer niet dus ik denk dat 'k morge alles weer ga posten hopelijk!.

8 opmerkingen:

  1. das spijtig
    OMDAT IK NIETS GRATIS KANDOEN
    maar het meest spijt heb ik voor me zelf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg die anonieme zeikers mogen echt eens stoppen van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa he krijg de zenuwe!



    Xxx cansustyl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tikagirl ik zou liever niets zeggen want we mogen ons mening zeggen toch we zijn niet in afrika azie ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Tika je hebt gelijk...
    De blog is nu kei depri alleen maar om die reactie's.
    x Lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tika en cansu stinken!
    Vieze losers

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wrm schrijft iedereen zijn naam alsof iemand naar hun gaat bezoeken ofzo

    BeantwoordenVerwijderen