Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 10 november 2011

Uitstel

Sorry, maar ik moet de uitslagen van de schrijfsterwedstrijd uitstellen. Het is namelijk nogal onrustig thuis. We zitten in een moeilijke en verwarrende periode. Ik probeer om het zo snel mogelijk te posten. Verder wil ik de schrijfster bedanken, want ze doen het ontzettend goed!

xx-noortju

4 opmerkingen:

  1. Heejj Noortju && natuurlijk de andere schrijfsters (:
    Ik ben Nienke, op stardoll nijntje21, de meesten van jullie kennen mij wel denkik.
    Ik heb zelf een aantal blogs gehad over stardoll gratis dingen en heb nu een fashionblog; glamour--girls.nlogspot.com

    Nu, ik zou graag willen mee schrijven aan deze blog, ik weet dat er al superveel schrijfsters zijn maar ik wou het toch graag in ieder geval proberen. (:

    Het lijkt me echt heel erg leuk om mee te schrijven omdat noortju.blogspot.com de populairste nederlandse stardoll blog is ! Dat is natuurlijk een GROTE eer !

    xoxo,

    Nienke, nijntje21

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voteee mee album pls ?
    stardoll ; Melissszz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @_zei dat vraag je toch niet!? dat is hartstikke privé! je zegt het alleen omdat je nieuwsgierig bent! dat vind ik dus echt laf. denk dus de volgende keer ff; "zou ik het leuk vinden als het bij mij thuis niet zo lekker gaat en dan iemand op mijn site dan ook nog gaat vragen wat er dan thuis is?" ik vind het namelijk logisch dat noortju hier niets over wil zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen