Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 4 november 2011

Make-overs gaan toch door!!

Bedankt aan nikiblieki voor het idee van de stap per stap make-over! Ilysm bff'jeeee!
mecy-misa
paniekoek
lieke-joy
regendrop
diafonda
Eerst Mecy-misa
PixieTitaPixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTitaPixieTita

7 opmerkingen:

  1. sorry hoor maar ik ben best wel heel erg bly dat ze stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dus ze worden helemaal niet meer gegevne???
    zo vet jammer!!!!
    xx regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @anoniem (de bovenste)
    Dat slaat nergens op!
    @pixietita jammer dat ze stoppen, maar ik hoop dat die privé reden nix ergs is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat jmmr,, ik hoop dat er niks erg is gebeurd!! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaan die make-overs van dat je moest kopieeren enzo wel ong door? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :( jammer ik wou er nog een xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super die make-over!!!
    ik ga dat precies zo doen als ik die haren heb--- PS als mijn zusje het niet WEER terug veranderd


    KISSES MECY-MISA

    BeantwoordenVerwijderen