Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 3 november 2011

DE 1STE NOORTJU.BLOGSPOT TALENT AWARD!!!

stem op de volgende personen, schrijf een reactie hieronder (een poll maken lukte niet met mail enzo dus daarom zo) en je mag maar 1 keer stemmen!! als je 2 keer of meer stemt tellen die stemmen niet meer mee.

gosupermodel126
xxjuldepulxx
__lauri__
lollyla15
xxxmervee
miles1992miley
dilay4everx
sannekofman
phonelol
meisje123
emylman1212
lovemisslaila
hotbuys-lover
regendrop
sarahbopp
melodieooo

de plaatjes zijn niet gelukt maar je kunt natuurlijk altijd de suite bezoeken!! over een week komt de volgende ronde en stem je zet er dan vanaf nu je naam bij anders telt ie niet meer
xxx kaitlinbfcink


76 opmerkingen:

  1. Ik stem op dilay4everx : ( ik heet haha-girlcool )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ik stem op Meisje123

    XXX LadyGagaGirl166

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik stem zowizo op dilay4everx want zij is mijn beste vriendin en die heeft het echt mooi gemaakt tenmiste die heeft de jurk zelf gemaakt iedereen kleedde zich gwn aan ;D mijn naam is : sinem-love-x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik stem op meisje123.
    want ze is heel mooi aangekleed.

    Gouden-Princess

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ik stem op gosupermodel126

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey ik ben doraboets ik stem op mm ik twijl tussen gosupermodel126 en melodieoo maar ik vind gosupermodel 126 het mooist daarom stem ik op haaar xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Miles1992miley

    xfrancylover

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik stem natuurlijk op regendrop
    groetjes regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  10. regendrop moet zeker winnen!
    alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hooi ik stem op miles1992miley

    kuszies moojert

    BeantwoordenVerwijderen
  12. xxjuldepulxx!Zeker weten winnen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die boven is van mij! Betul tel hem mee please!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik stem op xxjuldepulxx! ze verdient het!
    xxstargirlxx2

    BeantwoordenVerwijderen
  15. regendrop zeker weten!

    xx hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hey ik stem op regendrop

    xxxx femke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind dat regendrop het heeft verdient!
    Dus ik stem op regendrop

    xxxxxx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haaai ik vind regendrop de beste.

    kuzsiess marit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. regendrop echt!!!
    ik stem op haar

    xxElise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vind regendrop het mooiste!!

    groetjes merel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kon bijna niet kiezen!
    Maar ik kies voor regendrop
    Ik vind haar het mooist!

    xxx Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hooi ik wil geen ruzie krijgen ofs maar volgens mij speelt regendrop vals want elke reactie die met haar geplaats word word geplaats met een echte naam en altijd anoniem dus ik denk dat ze zelf stemd :$ en sorry als dat niet zo is maar goed.

    ik stem op ; xxjuldepulxx


    xxMiles1992miley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ja dat is waar regendrop speelt vals elke om de 2 minuten staat regendrop erop ik vindt dat gosupermodel126 het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  24. kom op dit is echt niet waar ik heb gewoon mijn vrienden gevraagd te stemmen ik was zo blij dat ik er tussen stond, ik had het echt niet verwacht.
    sorry als ik jullie op verkeerde ideeen heb gebracht dat was niet mijn bedoeling. ik vond het zelf gewoon o vet dat ik er tussen stond
    xx regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  25. de gene die zei Ja dat is waar regendrop speelt vals elke om de 2 minuten staat regendrop erop ik vindt dat gosupermodel126 het mooist diegene heeft dik eigen dunk en kan niet tegen d'r verlies dus die moet zeker niet winnen en regendrop heeft alleen haar vrienden gevraagd dus ik stem op regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik stem op REGENDROP!!!!!!!!!
    xxxxxxxxx anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik stem op Regendrop (L)(L)(L)

    xxxxxxxx Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik stem op regendrop ze is heel erg mooi
    xxx elise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. erg bedankt dat je op mij stemt,
    het was echt niet mijn bedoeling om jullie het idee te geven dat ik vals speel.
    nogmaals bedankt
    en ik hoop dat het jullie niet dwars zit dat ik zo heb gedaan nogmaals IK HEB SPIJT!!
    xxx regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik stem op regendrop

    gr justin bieber

    BeantwoordenVerwijderen
  31. regendrop is echt een lekker ding
    gr kevin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. REGENDROPPP!!!!

    XxXxXxXxXxXxXx Jurgen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. yes is stem echt op regendrop
    gr tim

    BeantwoordenVerwijderen
  34. weetj ik trek me terug ik weet zeker HIER KLOPT IETS NIET ! komop ; JUSTIN BIEBER? je verlult jezelf meisje ;)

    xxmiles1992miley

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Regendrop is een lekkertje

    xx myy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. REGENDROP SPEELT VALS IK WEET HET ZEKER !

    waarom?
    KIJK ZELF MAAR !
    ALS ZIJ ONLINE IS KOMEN ER FAKING VEEL REACTIES
    WAAR IN STAAT ; REGENDROP
    HET ZIJN ALLEMAAL NAMEN GEEN STARDOLL NAMEN !
    ZE SPEELT ECHT VALS

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mensen stem niet meer op mij er word hier vreselijk valsgespeelt en daar kan ik echt niet meer tegen mensen kunnen niet eens meer zelf winnen.

    xxMiles1992miley♥

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Regendrop speel niet vals, anders ga ik het bij Noortju melden want ik ken haar ook in het echt.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hey ik ben nicole,
    ik ben een hele goeie vriendin van regendrop.
    we mochten op school even op internet,
    en toen heeft regendrop gevraagt of we allemaal wouden stemmen op haar.
    bijna aan de hele klas!
    dus omdat ze zo graag wou winnen,
    ging iedereen op haar stemmen.
    want ze was zo blij dat ze eindelijk is voor iets uitgekozen werd!
    echt iedereen, niet denken dat ze vals speelt want dat doet ze niet echt niet!

    xxxxx Nicole.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ik heb tegen ze gezegd dat ze niet meer op mij moesten stemmen maar ze gingnen gewoon door ik kan hier niets aan doen en als het zo gaat trek ik mijzelf ook terug uit de wedstrijd, en blijf stemmen op miles1992miley zij verdient het
    ik stek op jou miles1992miley !!!
    regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  41. dankje nicole maar laat maar
    regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik stem op regendrop
    elize

    BeantwoordenVerwijderen
  43. heey,

    Regendrop je speelt vals.
    Maar mijn stem is op meisje123

    xoxo Charlottexx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. STEM OP MILES1992MILEY zij verdient het!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. JA IK WEET NU WEL DAT IK VOLGENS JULLIE VALS SPEEL HOOR CHARLOTTE!!!!
    regendrop
    p.s @anoniem:STEM OP MILES1992MILEY zij verdient het! dat zei ik

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik stem op sannekofman!
    Zij ziet er echt leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik stem op Miles1992miley

    XXXSchrijfster Miss-Girl2000

    BeantwoordenVerwijderen
  48. regendrop speelt vals toch niet iedereen op die school gaat stemmen!!
    ik stem op sannekofman omdat ik dat ook aan zou doen,en vindt dat een keer een non-ss moet winnen!
    xxxsascha

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Regendrop speelt vals want geen 1 van die namen bestaat maargoed ze kan nog kansen hebben niet gemeen bedoeld

    XXX Schrijfster Miss-Rania/Miss-Girl2000

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Sorry ik wil ook geen ruzie maken maar regendrop speelt vals ja , want de mensen die op der stemme laten ze hun namen niet weten alleen elise amy enz. maar hun stardoll naam?? veel plesier niemand moet me verkeerd gaan begrijpen , ben niet jaloers emyiman1212

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ik stem op sarahbopp ♥

    xxjelixx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. hey ik ben charlachat en ik stem op sarahbopp.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ik stem op xxjuldepulxx jammer dat bijna niemand dat doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. natuurlijk milesi1992miley ze is super moooi geweldig die andere vooral die ene xxjuldepulxx zijn lelijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. ik stem op emyiman1212 ;)
    Groetjeesss Metst

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ikga nie op mezelf stemmen dus ik ga voor xxjuldepulxx!!

    Greets Sandra Stardoll Lollyla15 en ik ben superblij dat ik door ben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ik denk dat ik kies voor Regendrop!!
    zij is echt heel cool!!

    XX marie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. heey allemaal!!

    ik kies voor regendrop..

    XX jalien1999

    BeantwoordenVerwijderen
  59. ik stem op Meisje123
    ze is echt heel mooi.
    jullie moeten ook op haar stemmen(vind ik )!!!

    xxxxxxxxxxxxxx CutePixieMimi

    BeantwoordenVerwijderen
  60. hi
    ik stem op Meisje123

    Doei
    MagicAleena

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wanneer komen er weer nieuwe dingen die je gratis kan krijgen op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  62. hey ik stem op regendrop
    xxx MaartjeLoveDogs

    BeantwoordenVerwijderen