Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 11 november 2011

Voor tussen na met mijzelf!

Ik had ff niets te doen dus deed ik maar een voor tussen na make-over met mezelf hihi.
PixieTita
PixieTita
PixieTita
En aub geen kritiek, wij schrijvers hebben ook gevoelens en dat komt hard aan om iets waar we hard aan hebben gewerkt zomaar te laten afkraken. Het word toch verwijderd vanaf nu door mij, dus doe de moeite niet! Als je geen kritiek post die ik dan moet verwijderen, dan kan ik misschien stardollnieuws posten, omdat ik dan meer tijd heb. Oké? Dankjewel.
TikaGirl

16 opmerkingen:

  1. ik vind je anders best een lekker ding hoor xD
    Whaha,, goed gedaan meiss X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hooi ik snap dat het heel leuk is om makeovers te geven maar het boeit sommige mensen niet (dit geld niet voor mij hoor ik vind het leuk (: ) maar mischien kun je de makeup in stapjes uitleggen? dan kunnen anderen het makkelijker namaken (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey, super leuk!!
    maar ik wacht nou al sinds zaterdag op nieuwe berichten, misschien kunnen jullie wat vaker posten (niet lullig bedoeld maar gwn advies, en wat meer over de hotbuys )
    dit is gwn advies en geen kritiek dus niet boos worden, drm zet ik mijn naam er niet bij xd!!!!!!

    xxx

    ps: kijk ik snap dat je (en de rest van noortje blog team) kritiek niet leuk vind maar er zijn mensen die make-overs niet leuk vinden of vinden dat het mislukt is, dus je MOET tegen kritiek kunnen op een blog en op stardoll, hyves twitter noem maar op!!!!! iedereen heeft een mening, hier twee voorbeelden van kritiek:

    1: heey, leuk dat je make-overs doet, ik vind deze niet zo heel mooi maar toch leuk gedaan
    blabla en nog wat er beter kan natuurlijk...!

    2:
    ieeeeeeeeewll lelijk flikker op man, jullie zijn echt zo dom weetje

    welke vind je nou leuker de eerste toch, dat is een leuk bericht met kritiek!!! dus niet alles meteen verwijderen, ik weet niet hoe oud je bent maar het komt op mij (en mijn bff's die op sd zitten) heel erg kinderachtig over, ow ik zie nu dat je elf bent, ikzelf ben al 14 dus misschien ligt het gwn aan je leeftijd!! mijn nichtje van 10 kan ook niet tegen kritiek
    nou sorry voor het uber lange bericht!!!!!!!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxx een trouwe bloglezer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi,

    ik vind noortju.blogspot.com heeel saai worden omdat het is `gratis dingen en niuuwtjes op syardoll`en ik zit nu alleen nog maar op http://how-to-get-free.blogspot.com/ die site is veel leuker het is mijnb mening maar ik zou het heel leuk vinden als er meer gratis dingen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey,

    hier ben ik weer, ik kan eigenlijk alleen zeggen dat ik de make-ove erg goed gelukt vind.

    Zie je ik gef gwn mn mening en die kan ook gewoon aardig zijn dus... ik snap niet egt heel goed waarom iedereen die hun mening geven verwijderd moeten worden.

    xxx
    misskiss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil even reageren op alle berichten hier:
    @anoniem n°1: thx leuk om te zien dat we fans hebben :D
    @anoniem n°2:oké, dat is geen probleem: ik zal het nu in stapjes doen!
    @anoniem n° 3: OMG!! Het ligt niet aan mijn leeftijd want ik ben denk ik volwassener dan jij als ik dat uberlange bericht zie... kritiek is iets wat je leuk vind of niet, en sja... ik heb het gezegd: kritiek geven=geen stardollnieuws, dus jullie hebben het zelf gezocht!
    @paniekoek: dankje ♥
    @anoniem n° 4: als je geen kritiek meer plaats ga ik misschien gratis dingen plaatsen!
    @misskiss: je mag wel je mening zetten, maar kritiek dat vind ik niet leuk: wij steken veel werk in de berichten en de make-overs nemen ook veel tijd in beslag en dan zijn er van die losers die niets beter te doen hebben dan blogschrijvers af te kraken terwijl ze het zelf niet beter kunnen.
    X, TikaGirl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoOi miss kun je beter de accessOires weglaten want tjah die zijn een beetje OverbOdig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik word gek van die makeovers, er komt bijna niks gratis op. Als je schrijfster word bij STARDOLL GRATIS DINGEN EN NIEUWTJES gaat het hem over de gratis dingen, niet over stomme makeovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik was ook van plan als k schrijfster word gratis dingen te posten enz xx♥

    maarja ik vind deze make over mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zoiets heet feedback, zoek maar op wat het betekent, ik ben het van hetlange bericht

    ga je zelf maar lekker volwassener voelen dan ik, boeit mij niet!!!!
    ik schreef een aardig bericht met ADVIES!
    niet met kritiek dusss tjaaa

    see you in hell!! xd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tika kind, doe rustig
    zonder kritiek is er tog ook geen reet aan :0
    als je geen kritiek wil, gwn stoppen met die make-overs :D < goed idee :D

    ciaoo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste tika,

    ten eerste Ik vind het een beetje raar als ik zeg dat ik het zelfs een MOOIE make-over vindt en je me dan voor loser gaat uitmaken.
    ten tweede als je niet tegen kritiek wat ben je dan? Oh ja een...! Ik verlaag me niet tot dat niveau.

    Ik mag dus alleen maar een mening geven als het een leuke mening is? Dan moet jij de definitie van een mening maar even opzoeken. Die kan namenlijk OOK kritiek bevatten.

    Wat ik al helemaal erg vind is dat je tegen mij gaat zeggen dat ik er niets van kan! Dat weetje niet eens... Als je me de volgende keer weer voor een loser gaat uitmaken. Bekijk dan eerst is mijn werk!

    xxx
    Misskiss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal met misskiss eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tika,


    Ik vind het best wel dom ( mijn mening ) dat je zegt dat niemand kritiek mag geven. Maar van kritiek leer je dingen! Noortju kan daar veel beter mee omgaan ... Jij vindt dat er alleen nog berichtjes gepost mogen worden van : 'TikaGirl je bent echt superleuk en wat een mooie make-over weer!' omg denk da niet heaa.

    xx

    Anoniempje,,<3

    BeantwoordenVerwijderen