Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 17 november 2011

Bedankt en hier zijn enkele stardoll tips

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes ♥. Ik zal die vervelende maar even door de vingers zien :)
Ik ga nu enkele stardolltips zeggen!!
NIEUWE OTHERWORLD!!
Er is nieuwe otherworld in de shop!! Helaas weet ik niet hoe je een screenshot moet doen :p
Vanaf nu ga ik ook regelmatig schrijven wat er staat bij 'Populair' vandaag.

Verdien ik nu nog kritiek?

Denk het al wat minder, ... haha ☺

12 opmerkingen:

  1. ja je verdient het gwn, je snapt hert NIET eeeeens, kijk ik kom op deze blog omdat ik het leuk vind maar je bent al weken aan het zeiken over kritiek, oor je wat van die missgirl200 ? nee en die kreeg ook kritiek, iedereen ook op stardoll, hoe vaak ik wel niet hoor IEWL LELIJK terwijl ik maanden tijd er in heb gestopt DUS, ik word hier echt gefrusteerd van weetje!! weetje wat ik ga lekker nog meer kritiek geven

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vooor het noortje team en see you in hell tikaaloser

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tika doe niet zo overdreven. Als je minder zeikt berichten doet dan komt er ook minder kritiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is dus gewoon vragen om kritiek, hè...
    En als je een keer een berichtje plaatst, betekent dat nog niet dat wij je voeten moeten kussen ofzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja je verdient nog kritiek :0

    mense vinde je nu zielig,, maar je bent gwn een amateurtje -.-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oke mensen hierboven:
    een beetje krietik is wel nodig, want daar kun je van leren, maar wat jullie zeggen is echt niet aardig! het noortje team doet heel erg hun best om voor jullie te posten........ ik vind het een hele leuke site! ze doen egt harstikke leuke wedstrijden organiseren en posten heel veel over stardoll. ik vind dat echt knap!
    xx hannahtessabffe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe is aardig tegen haar!
    Wie denken jullie wel niet dat je bent?
    Zij doet hartstikke veel moeite om alles te regelen en dan zeiken jullie haar nu af!
    Kom op zeg...
    Beetje laag vind je niet?
    x Lieke-joy
    P.s Tika als er echt rot kritiek komt luister er dan niet naar. Ze blijven toch wel zeiken ;) en er zijn zat leden die het waarderen wat jij doet! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk ik heb niks tegen tika maar ik zeg alleen dat als ze weer gaat zeggen dat er teveel kritiek is, komt er alleen maar meer!

    xxx van 2de bericht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan tegen slechte meningen , ma als ge overdryft me da 'zeikers' en 'tikaloser' en noem maar op denk ik 'Zielig hoor, ze kunnen het zelf niet beter :p'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad! Het is echt super dat ze dit doen, maar als ze wanhopig vraagt om géén kritiek op haar te geven, dan gaat iedereen juist kritiek leveren, zo blijkt. Plaats gewoon leuke berichtjes, en niet telkens dit gezeur, dan is iedereen tevreden: wij met leuke berichtjes, Tika met meer positieve reacties.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. alsjeblieft zeg!!! zeur niet zo. je zegt :verdien ik nu kritiek? wen er aan man!!

    BeantwoordenVerwijderen