Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 14 november 2011

Muziek


Hey!, (ja daar ben ik weer!) ik vroeg me zo af: van wat voor muziek worden jullie nou echt blij? (je weet wel, muziek waar je je goed bij voelt) Ik vroeg het me zo af. Willen jullie reageren? Ik ben er altijd benieuwd naar wat voor muziek anderen mooi vinden. Ikzelf zet er later wel bij wat ik mooi vind. Laten jullie een reactie achter?

xx-noortju
P.S. Ik ben hard bezig met de poll-dinges voor de wedstrijd. Gelukkig heb ik deze week weinig huiswerk!

27 opmerkingen:

  1. BIG TIME RUSH IS SUPER!!!!!!!!!!!
    BIG TIME RUSH
    BIG TIME RUSH

    xx mecy-misa


    i♥you guys

    BeantwoordenVerwijderen
  2. down van jay-sean (:
    misltoe van justin bieber
    maybe Sick puppies
    dj got us falling in love Usher

    dit luister ik het meest als ik alles zal moeten opnoemen zal k heeeeel lang bezig zijn


    xxMiles1992miley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind paramore heel erg leuk en waar ik heel vrolijk van word is panic!at the disco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jar of hearts van cristina perri vind ik echt een heel mooi liedje maar om er nu echt vrolijk van te worden... maar voor de rest Adele is heel cool, net als Rihanna, Beyonce en avril lavigne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lady gaga is wel goed maar de echt topper is bij my egt wel RIHANNA ik heb zelf een trui op stardoll gekocht van haar ze s echt de BESTE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jennifer Lopez Papi heel leuk xd
    XX CansuStyl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. over die wedstrijd de mijne staat op de voorste pagina!!! xxjuldepulxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. selena gomez is de max ik hou van haar ♥♥
    justin bieber met mistletoe (geweldig mooi lietje)
    selena gomez met Love you like a love song
    rihanna met fly en we found love en man down
    birdy met skinny love
    big time rush met boyfriend
    jessie j met domino
    ik hou van justin bieber ♥♥♥
    en selena gomez ♥♥♥ en jessie j

    BeantwoordenVerwijderen
  9. One Direction (L)
    Hou van hun! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Birdy - Skinny love <3
    Lykky li - i follow rivers <3
    Maar het mooiste is:
    New age- Marlon roudette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hhaha Net als . en katy BIG TIME RUSH Weetje welke dan pas leuk is .. Big Nigt En World Wide! ... Zo leuk ! en een beet Oo Yeah!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. uit het oog
    of 1 in het duits (krieger des lichts)(vergiss mich)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laura Omloop: Wereld vol kleuren!!! eigenlijk alle liedjes van laura omloop en ook van selena gomez!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hou ervan om het liedje Speeltuin van Marco Borsato te zingen.
    En van The Wanted - Glad Your Came.. Ook zo mooii! Maar mijn favoriete nummers blijven New York van Alicia Keys & Beautiful van Christina Aguilera,,

    Xxxxxxxxx ( NoaXxxNoa ) ( Noaaa12 ) ( N-No-Noa-Noaa ) ( MyLoveForYou ) Hahah Xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. uhm...van een soort alternative muziek. zoals plain white t's, coldplay (niet echt alternative maar wel goede nummers allemaal), krezip (meer pop) enz...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pitpull :D and Kesha and jennefer Lopez :P Muwhaahhahah ikhouvanhun xxxxxx , HartjeSenne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. imaantjerr ik vind alle liedjes eigenlijk super gaaf van ♥♥♥♥♥BIG TIME RUSH
    ze zijn gewoon super♥♥♥♥♥♥

    I LOVE YOU GUYS SO MUCH

    XX mecy-misa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jha KAty .. Ik hou ook van BTR .. hhihi ook van katyperry , rihnanna Enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja katy perry vind ik ook goed en rihnanna
    maar......BIG TIME RUSH blijf mij favo voor altijd♥♥♥♥♥


    xx mecy-misa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Rihanna is goed man alle liedjes
    adele vooral rolling in the deep en som like you ofzo
    de nieuwe song van selena is ook leuk
    lady gaga pokerface ja die song is mega oud maar super leuk
    andddd het de nieuwe song van usher ft.davet guata ofzow
    nou muziek is gewoon leuk
    En meer liedjes hoor maar dan duurt dat MEGA lang

    BeantwoordenVerwijderen
  21. check weekplay daar staat de nieuwste muziek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. *selena gomez,*one direction,*coldplay en dupstap.
    groetjes ANONIEME BEZOEKER. stardoll nickname: amrita-love

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ONE DIRECTION
    ONE DIRECTION
    ONE DIRECTION
    ONE DIRECTION
    ONE DIRECTION
    JOBROS
    JOBROS
    JOBROS
    JOBROS
    JOBROS

    BeantwoordenVerwijderen