Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 4 november 2011

Afgelopen

Hey, (ja sorry de uitroepteken werkt niet) de schrijfsters wedstrijd is AFGELOPEN. Je kan niet meer meedoen. Ik zal denk ik een poll maken, zodat iedereen kan stemmen. Ik hoop dat ik dat kan maken, anders zou ik iets anders moeten bedenken. Als de poll komt, dan meld ik het wel.


xx-noortju

2 opmerkingen:

  1. yeah eindelijk (:

    noortje ik heb mischien een idee voor als de poll niet lukt ; maak een hyves aan met een poll , want er zijn al suggesties over een noortju.blogspot hyves en als die eris kun je daar een poll maken(:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. noortju ik heb een iedee hoe je hetkunt doen
    kijk je maart gewoon zo,n reacties ding en dan
    moeten ze de naam van degene waar ze op stemmen bij de reacties opschrijven
    xxz brittloven9

    BeantwoordenVerwijderen