Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 9 november 2011

Gratis jasje rokje + Een t-shirt met kortere mouwen.

Ga naar: 79.170.40.53/out-west-demo.co.uk/downloads/ 
typ in: http://www.stardoll.com/en/campaigns/promic/
log in
dan heb je hem!

28 opmerkingen:

  1. kan het misschien met een andere proxy site?

    xxxkimmetje56

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja kan je het mss een andere proxy site zettn ? Alvast Bedankt x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jhaa ,, Hij lukt niej ,, Gisteren ook niej :(
    kan je een andere site leggen .. alvast Bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar nu lukt die ook niett :( ,, je hebt wel een andere site geplaats . maar hij lukt tog niet er staat error ! .. maar ik gha fftjes weer proberen .. maar eey kan je een nieuwe proxy ? Zette ... ( thnxx)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij Lukt Wel .. maar effetjes uitkijken he .. als je die bij die site ook die Dubbele Punt .. Selecteert Doet hij het JUIST niet ! dus allemaal effetjes opnieuw Proberen.. hij is wel bij mij geluktt :) , hoe bedoelen jullie dan dan het niet bij jullie niet Lukt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. EEGGHH << !!!! .. hij lukt echt niet noortju , plaats een andere proxy AUB ... ?

    want iedereen probeert het , het komt toch niet , ! :(
    dus a.u.b leg een andere proxy ..
    dan is iedereen wel gelukkig BLIJ :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jyhaa ,, helemaal gelijk aub noortju leg een andere proxy ,, maar je noortju blogspot is geweldig ,, maar als het niet lukt vindt iedereen het juist niet leuk , als hetnietlukt ..

    maar denk er even over naa :)
    dan kan je het doen , als je tenminste het wil

    maar eeyj ,, van waar vindt je zulke dingen :)


    gooi die dingen effe tjes aan mij :)

    dan vindt ik het Super !!,.

    ik ga stemmen op je suite 5/5

    voor deze blogspot 5/5 of terwijl een 10!(als dat tenminste kan )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. noortju kan je lid worden , van deze site ,, daar mee bedoel ik een account maken , ???

    kan je terug reageren :) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Of ik probeer effetjes ik ga het effe vinden als ik het niet kan vinden schrijf ik wel een Reactie ,,
    kan jij dan derop Reageren :)

    yhaa alvast bedanktt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh laat maar, je kan alleen een Blog maken :))

    maar dankjewel dat je het las /tenminste als je het deed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Noortju dankjewel het lukt bij mij :) Ik hou erg veel van je blog, ik bezoek het echt elke dag :) Ik keek ook naar andere blogs en het lukte helemaal niet en ik probeerde het echt 20x :) maar nu in 1x heb ik het Ik hou van je :) Op stardoll heet ik : ikbensaide
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HIJ WERKT IK WEET WAT JE MOET DOEN JE MOET OOK DIE E-CARD VERZENDEN!! EN DAN KRIJG JE HEM
    XXXX xyasmientje2 (op stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LET OP! Hij doet het wel!
    1 Volg de instrucies hier op de site
    2 als je op die site bent aangekomen die je rechts onder in send E-CARD staan , als het goed is
    3 Vul daar namen in (maakt niet uit welke) En een email adress maakt ook niet uitwelke
    4 Ga naar je suite en je hebt het !:D
    WERK DUS WEL :D
    vootal die schoenen vind ik zelf vet!

    xxxx
    kirstyx97 (op www.stardoll.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooooh Dankje xxx die werktt xx en nog eens bedankt voor die andere proxy e :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sommige laten die spatie van voor doe die weg en je bent er.en bij de e-dard doe je wat neps.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb het bij mijn alle 3 profielen gedaaan enhet werkt dusno problemo en het iskei mooi en de andere zeur niet zij kan daar ook niets aan doen ok

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Maar effe Sereuis sommige dingen lukken
    bijvoorbeeld deze . Ik heb 3 keer ofzo geprobeert maar hij lukt nog steedsstt niett ?
    wat is eigenlijk de Probleem

    . Maar laat ik ga nog 1 keer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik heb die Gratis Jurk bij het begin en nog een poduim met die Spotlight , maar ik heb Deze Ding niet en die microfoon enzo ,
    maar deze ding ga ik nog effetjes Proberen

    noortju zet je ook soms/altijd ?
    make-up's maar die gratiss zijn ?
    kan je terug beantwoorden ?
    deze site Is te Gekk !!
    te leuk bedoelddd!
    dankje xx alvastt xx

    xxStardoll Fan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga effe tjes kijken of je make-up's heb gezet :)


    maar als je niet heb gezet , kan je dan leggen ? a.u.b noortju ,
    je hebbt een Leuke blog/site

    maar der in moet er wel make-up zijn :)

    danis je blog nog Leukerr
    het was leuk
    maar je kan het Leukste doenn :)


    denk der over naa als je dat wilt :)
    als je je blog nogg Leukste wiltt maken
    kan ie beroemd w0rden :p
    maar dat kan echt ze kunne er over praten deze site dus van jou ;) is te Gek enzo ,
    ze zet elke keer/dag/week
    leuke dingen


    dat kan gebeurenn Noortju denk der over naaa als je dat wilt , en als je natuurlijk kan vinden ;)

    schrijf je me iets Terug :D
    yhaa alvastt Dankje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Maar bij iedereen kan het wel lukken maar soms logt die ook niet weer Uit..
    dat is wel irritantt :$

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sorry maar mensen , wie zegt het lukt enzo niet

    ga helemaal naar beneden enzo die e-card vul het in

    en dat ding is helemaaal vaan jou !!

    en het lukt echtt !
    wie niet gelooft heeft maar PECH!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. het lukte niet ik kreeg een poppetje zon hondje :P

    BeantwoordenVerwijderen