Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 26 november 2011

Black Friday Gift-O-Meter


Hey! De Black Friday Gif-O-Meter viel me nu pas op. Ik keek erna en ik dacht: is dit niet een beetje zonde van je geld? Sorry hoor, maar ik vind deze dingen nou niet echt mijn geld waard. Ik ga er verder ook geen aandacht aan besteden. Gaan jullie voor de spullen sparen? En wat vinden jullie van de spullen? Ik moet zeggen dat Stardoll vroeger veel leukere spullen had. Zo denk ik er dus over. En jullie?

xx-noortju

4 opmerkingen:

  1. Ik vind deze spullen ook niet echt de moeite waard.....Behalve de trap en het oranje kastje, maar dat is veelste veel geld voor mij hahaha
    Ik heb al wel tot 50 eruo aan die non ss spullen volgendmij en ook 25 ss, maar ik zit er zelfs aan te denekn die spullen weg te doen....
    Xkirstyx97

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze wel leuk maar meer nite, ik heb bijna alles al gekocht in de stardbazaar voor 5 sc ofso owja er zitten dus echt GEEN LE spullen bij, iig de trap, het kastje, de schilderijtjes, de kaarsen en dat lolly ding ofsow niet.. verder nog le dan?????
    xxxmij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind de oude spullen ook veel leuk ik had toenvallig sd opgemaakt en kreeg wat ik ga er ook geen sd aan besteden
    o,ja ik heet op stardoll mis_cox

    BeantwoordenVerwijderen