Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 18 november 2011

Nieuw vandaag op stardoll!

Hallo!
Ik ga vanaf nu wat meer over stardoll posten, het is dan ook stardoll gratis dingen en nieuwtjes!
Nieuwe doll!
Er is een nieuwe doll bij de Dress-ups. Het is Kristen Stewart 3!! Klik hier om naar de doll te gaan.
Covergirl van vandaag!
De 'grote' Covergirl is Melisya.

Look van vandaag!
Thema: chique.

Groene oogschaduw, mascara, eyeliner, roze blush, rode lipstick met gloss, epiphinany ketting + oorbellen.
Nieuw!!
Hotbuys: Bonjour Bizou Hotbuys Dress-17 stardollars.
Pet à porter: Cute edition.

Zo dit was het!
TikaGirl (Niet tikaloser)

PS: bedankt voor alle steun!

16 opmerkingen:

  1. beste tikagirl,

    Best mooi gedaan de eerste, ik ben niet zo fan van hoe je de blush hebt gedaan. Had eerder een lichtere kleur gekozen, dat loopt mooier over in de huid.

    De tweede is erg leuk ook qua styling zonder make-up. Ik vind de lichtgroen alleen niet zo goed passen bij de donkere groene sieraden. En ik had er een smokey eye van gemaakt.

    Je weet het: Mijn mening.

    Maar je gaat vooruit!
    xxx Misskiss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke dankjewel deze mening komt minder hard aan :p
    heb er geen probleem mee ma je mag er ni over gaan e
    X, TikaGirl
    (ps: de eerste is niet van mij, dat is de stijl van melisya ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is echt niets goed? Zieligaards, jullie hebben niets beters te doen dan me uit te schelden, wel doe het dan zelf beter hè !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniemn ; doe is ff normaal zeg!
    jaloers ofs?
    maak zelf een blog en laat zien dat je het beter kan je bent zelfs te laf om je stardoll naam erbij te zetten !!

    en voor tika ; mooi gedaan meid ;d
    xxMiles1992miley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjwel! ♥
    Friends are 4ever, anoniem whatever!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het een goede blog
    greetz rodney114
    trouwens die ene chick ga egt een leven zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. uhumm, anoniem: ik begon met tikaloser xd!!!!!!! maar je mag hem gebruiken, btw leuke make-over ik zou alleen wat meer mascara gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xxx anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zielige mensjes alleen maar anoniem doen hea -.- jullie hebben geen lef voor om het recht in haar face te zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Laatste anoniem. Omg jij bent laag ;3 Waat maakt het nou uit wie als eerst tikaloser zei.
    Doe normaal tegen haar fzoo
    x Lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aja, al die zielige anonieme sukkels die niets beter te doen hebben dan mij te bekritiseren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik begin er toch wel wat bang van te worden :s...
    Ben ik nu echt zo slecht dat ik dat verdien?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. word je serieus bang van dit alleemaal? wrm hhelpt je team van noortju je niet?? iedereen pest je, nee das niet waar, iederreen heeft slechte kritiek! waar je wel tegen moet kunnen, als je het neegeert en gwn doorgaat , hgoud iedereen op, misschien ik ook want tja ik begon met tikloser xd

    xxxanonien

    BeantwoordenVerwijderen