Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 22 november 2011

Terug en Klachten

Hey! Ik begin langzaam weer wat terug te komen op het blog. Verder heb ik wat klachten gehad over de schrijfsters. Als schrijfsters moeten jullie goed opletten hoe je een bericht schrijft, dat moet je een beetje algemeen houden. En ja dat sommige van jullie helemaal ziek worden van kritiek kan ik me voorstellen, maar je moet het wel kunnen accepteren. Wel geef ik jullie er gelijk in dat sommige mensen heel brutaal zijn. Trek je niet zoveel aan van het kritiek en ga gewoon lekker door met posten. Je moet het ook niet al te persoonlijk opvatten want het blijft tenslotte Internet. Nogmaals; trek het je niet aan en geniet lekker.

xx-noortju
P.S. Het kan zijn dat ik alleen in de avond post, omdat ik overdag bezig ben met vriendinnen, huiswerk en leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten