Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 2 november 2011

Gratis Topje. (otto)


Ga naar: proxy.cstools.net
typ in: http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1775
log in.
dan heb je hem!
CansuStyl.
P.s. klik wel op 'enter competition' x

7 opmerkingen:

  1. doet het bij mij niej jmmr
    xx dagmar.k (zo kan je me vinden op stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee, hij doet 't niet als je 'm via: proxy.cstools.net

    Hij duurt veel te lang en het lijkt me logisch als iedereen 'm afsluit omdat hij niet verder gaat,..

    Xx NoaXxxNoa ,, ( Stardoll <3 )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij duurde het ook lang je moet geduld hebben ik heb hem wel. p.s. Probeer maar nog eens (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij mij is de proxy snel, maar ik krijg de top niet... is die niet voor SS?..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo het lukt niet bij mij , se site gaat snel open maar die 2de site kan ik niet openen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer by my lukite het wel ik ben geen ss.

    BeantwoordenVerwijderen