Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 1 december 2011

Extra 2 kamers!! ;o

Heyy mensenn sorryy dat ik niet poste maar ik wou even zeggen we hebben allemaall 2 kamers bij!! leuk hee?! p.s er is hotbuys voor 6 sd p.s.s non-ss kunnen nu ook wat spullen van ss kopenn !!


xx cansustyl.

13 opmerkingen:

  1. Hoezo, ik heb geen 2 kamers extra, hoor!? En hoezo kunnen non ss spullen voor ss kopen!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke ik zal ff duidelijk info geven..

    Stardoll is een beetje veranderd , als eerst waren stardollars alleen voor SS maar nu is het voor iedereen . dat van die kamers weet ik niet hoe het komt maar het is gewoon zo. het is nu ook dat als je ss bent je meer kamers krijgt (een bff van me was ss en had ineens alle kamers) , zo te zien is stardoll bezig met stardoll leuker te maken voor iedereen.. oww en nog wat ss mensen kunnen nu in plaats van 40 SC per dag 50 SC verdienen en kunnen wanneer ze willen SC omzetten in SD maar ze kunnen in totaal maar 360 ofs omzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee per maand kan je 1000 omzetten als je ss bent, want ik kan er ook 1000 omzetten :D
    xx Detwins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. huh? ik kan t allebei niet,hoe kan dat?


    op sd heet ik

    SweetJoyce1

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eva-Luna Geebelen stardoll naam: eva-luna97 december 2011 om 13:19

    ik heb geen 2 kamerserbij??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb drie kamers maar dat komt door sp

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb ook geen 2 kamers erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik denk dat die gene die dit er op gezet heeft zelf 2 kamers meer heeft, dat komt omdat ze 2000 of 4000 sp heeft. Wanneer iemand 2000 of 4000 sp heeft krijgt ze 2 kamers erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb er wel 2 kamers by maar die krijg je alleen als je ss bent geweest
    xxx
    en stem please 5/5 en word men vriend
    stardoll :
    http://www.stardoll.com/nl/user/?id=90467004

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Miles1992Miley ;wat lieg jij zomaar. ?
    ; MENSEN , jullie weten stardoll is veranderd , je kreeg 2 kamer's , bij .
    vroeger waren die paarse muntjes er nog niet er was alleen starcoins en die was voor iedereen okkal was je geen ss , maar nu is die starcoins (gele muntjes) , voor ss , maar die paarse muntjes ; mensen die geen ss is .


    Miles1992Miley < zei liegt zomaar x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb niet 4 kamers nu,hoe kan dat ik heb ook een eigen blog word daar lid van: www.allemaaldingeoverinternet.blogspot.com word lid!!!

    BeantwoordenVerwijderen