Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 8 december 2011

Ik geef weer make-overs!

Hi, lezers!
Ik geef weer make-overs, maar wat nu verandert is dat ik altijd iets van de gratis dingen gebruik erin!
Je kan je nu ook aanmelden voor de make-overs. Reageer hier met je stardollnaam en de noortju.blogspot-link met het gratis dingetje: als het van een andere site is doe ik het niet, dat zou niet leuk zijn!
Dus, ik doe iedereen die wil, maar je moet een gratis dingetje hebben en bewijzen dat het gratis was door de link te geven.
X, TikaGirl

16 opmerkingen:

  1. ik wil wel een make-over je mag van alees gebruiken als het kan laat het dan even weten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Noortju!
    Ik zou vet graag een make-over willen krijgen! Ik snap alleen dat gratis dingetje niet :$
    Mijn Medoll op Stardoll heet dus: marc-step

    Xxxx Marc-step

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Euhmm.. ik heb nog een vraag :$
    Mag ik misschien ook zo'n make-over zoals bleustar?
    Ik vindm echt mooi!
    xxx Marc-step.
    Typ maar wat in me gastenboek op Stardoll!

    P.s. naam : marc-step!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jheeaahhh!! goedzo noortje!!
    ik wil echt heel graag z'on make over.

    mijn naam op stardoll: pips10

    doe maar wat je wilt als het maar mooi is ;)

    xx

    ps. wil je da please voor mij doen?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey joortje
    ik wil echt zo graag een make-over
    mijn stardoll naam is:houvanjou14
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hi,
    Mij lijkt het echt zooo cool
    om van julie een stardoll makeover te krijge
    mijn stardoll naam is MaryLoveGlitter
    en hier is mijn gratis link (van deze site natuurlijk)http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1846
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wil je mij een makeover geven?
    ik heet bertyuipdsaas
    en dit is de link van me medoll:♥
    http://www.stardoll.com/nl/user/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi ik wil wel een make-over ik heet nanadoe777 op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeey!
    Leuk dat je weer make over's gaat geven
    Een make over voor mij zou ik écht super vet vinden!!
    Ben benieuwd wat je er van kan maken hihih!
    Ik heb een gratis ding, maar eigenlijk kan ik de link niet meer vinden, het is die haarbeugel...Van jou site ofcourse!
    Ik hoop dat je het wil proberen.
    Mijn naam op stardoll is : kirstyx97
    xxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heet rozekesha op stardoll en door noortjus blog heb ik veel gratis dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hééj,
    Ik zou heeel erg graag een make-over willen.
    Liefst snel want ik ben niet meer zolang ss.. :(
    Zou je ook een mijn kleding willen restylen.
    want ik weet soms egt niet wat aan te trekken ;)
    Mijn naam is frutelake2000 op stardoll
    Alvast bedankt x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heet MilyCyrus104 op stardoll en wil graaaaaaaaaag een make -over al veel bedankt thanks love noortje blogspot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hey Noortje ik wil het echt heel graag een make-over , als je het doet ben je geweldig mijn stardoll naam is (RihannaTeAmo...)ps ...hoort er bij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heey tikagirl ik zou ook makever willen xD mijn stardoll naam is star-lindaxx ;) bye

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heey ik wil super graag een make over ik heet op stardoll -liena- ik heb best wel veel make up dus dat is misschien wel hamdig maar ja
    groetjes -liena- (in het echt latifa)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hey,
    ik zou ook wel een makeover willen je mag alles gebruiken wat je wilt
    gr xxjelixx

    BeantwoordenVerwijderen