Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 12 december 2011

Make-overs

Hoi lezers!
Jullie kunnen nog steeds aanmelden door de make-overs, maar nu met een ander prijsvraag.
Het juiste antwoord op de vraag: hoe oud word ik op 12 december (ja da's vandaag) is 12 jaar.
De 2 winnaars zijn: Lindieloe en Frutelake2000!
De make-over verschijnt binnenkort.
De volgende prijsvraag is: welke kleur had mijn plastic champagne glas op mijn verjaardag vandaag?
Mail naar talitagoethals@hotmail.com!
Zeker doen, hè! 
TikaGirl

3 opmerkingen:

  1. hee ik denk dat je glas roze was :P
    nog gefeliciteerd trouwens

    xxx ffw88 <--mijn naam op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd ik denk roze,
    xxx sannekofman(op stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen