Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 15 december 2011

Makeover lindieloe

Hier is de makeover van lindieloe
PixieTitaPixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTitaPixieTita
Resultaat!
De winnaars van de vorige vraag zijn: MaryLoveGlitter.
Volgende en laatste vraag: wat is m'n favo kleur? ik ben 12, geen 6 he :).
Suc6

9 opmerkingen:

  1. wouw deze make over is zooo cool
    k kan niet wachten op mijn make-over
    xxx MaryLoveGlitter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG , zo mooi die makeover (:

    ik denk dat je favo kleur roze is (:

    xxMiles1992miley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denkt dat je favo kleut paars of blauw is

    PS coole make over



    kisses from mecy-misa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blauw of rood
    leuke make-over

    xxx sannekofman(op stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ^ ehm, k denk oranje of paars :)

    xxxx Miss.-Misty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kan je ook voor mij een make over doen ik heet braadworstjeXD( met de XD)

    BeantwoordenVerwijderen