Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 2 december 2011

presentatie bleustar


heey,
Ik heb al een week niet meer gepost omdat ik het zo druk had met school.
Dus de noortju.blogspot award komt dit weekend want ik moet nog een prijs verzinnen.
iemand ideeen voor een prijs laat het even weten in mijn gb ofzo (kaitlinbfcink)
Maar ik had nog een presentatie aan bleustar beloofd,
dus die heb ik nu gemaakt.
Ik maak nog wel presentaties voor mensen maar het kan zijn dat je daar wel lang op moet wachten want school enzo gaat voor.
groetjes kaitlinbfcink
maar hier de presentatie voor bleustar:


7 opmerkingen:

  1. hey, je maakt echt mooie presentatie's!
    zou je er misschien ook een keertje een voor mij kunnen maken? op stardoll heet ik -JordanSky- laat het me weten in mijn gastenboek ok?

    groetjes -JordanSky- (Jordan)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, Hy Is MooiMooiMooi!!

    xx Iemand,,

    N i E t B l E u S t A R ,, <33"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Life is JUST a dream en niet Life is BUT a dream!
    Google translate is niet te vertrouwen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd,, Life is just a dream ,, FAAL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen faal, kan gebeuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan je er ook een voor mij maken, pleas? Ik heet op stardoll Gemo1702

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wie kan jordans maken voor loeloe31 en voor sgatjuu1010
    xxxx je krijgt een adidas vest voor terug
    .xx

    BeantwoordenVerwijderen