Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 16 december 2011

Schrijfsters

Hey, dit is een berichtje voor de schrijfsters. Het blog wordt een beetje saai. Er staan nu meer make-overs dan gratis dingen. Mijn voorstel is, dat ook een paar schrijfster zich gaan bezig houden met gratis dingen. TikaGirl mag de make-overs blijven doen, maar ik zou het wel fijn vinden als de andere schrijfsters zich meer gaan bezig houden met gratis dingen.

Verder heb ik nog een vraagje. Willen twee schrijfsters even een stand (met de stand bedoel ik wie de mooiste scenery heeft gemaakt) maken van de mensen van de schrijfsters-wedstrijd? Ik zal de lijst opsturen van wie meedoen. Jullie gaan de scenery's bekijken en een stand maken. Plaats deze stand niet op het blog, maar mail hem naar mij. Zouden jullie dit voor me willen doen? Alvast bedankt!

xx-noortju
P.S. Ik hoop dat jullie dit bericht serieus nemen, want ik heb een propvolle agenda. Dat komt vooral door school. Ik moet namelijk veel proefwerken maken minstens 80% van zo'n toets goed hebben om een 6 te halen. (ja erg he? ;-])

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor deze tekst jullie blog wordt inderdaad een beetje saai

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ik meedoen met die scenery wedsrijd tis frutelake2000 é

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fiew ik mag makeovers blijven doen ik doe dat echt heel graag !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik hoop zo dat ik weet want k wil zo graag tips geven om dingen te winnen want k ben namelijk al 2x NCG geweest en heb net de catwalk gewonnen hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen