Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 22 december 2011

Geen Wedstrijd meer :(

Hallo allemaal,,
Ik heb al jullie berichtjes gekregen wie het af heeft maar ik heb er maar 9 binnen gekregen :(
Dus de wedstrijd gaat niet door !!!
Het spijt me echt !! Ik kan er niks aan doen !
Ik heb het ook wel druk ,

Liefs ( SORRY ) ...

6 opmerkingen:

  1. Jammer, maar ksnap het!xx liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer zeg, ik snap het ook wel, ik heb het zelf nu niet druk met school want ik heb morgen vakantie maar normaal heb ik het ook druk, toch jammer maarja volgende keer beter

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel jammer, maar kan je dan niet gewoon die 9 door laten gaan en daarmee de westrijd laten doorgaan
    xx regendrop
    p.s het is een idee misschien kan je er wat mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat regendrop zei, dat je gewoon degene door kan laten die het hebben ingeleverd. Maar als je het te druk hebt snap ik het best
    xxx Divamuis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. anders laaat je die 9 toch doorgaan? zonde. ;(
    xxx lispizza

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat vind ik wel, ik heb er veel geld aan uit gegeven en andere ook! zonde want ik was niet van plan een kerst kamer te maken, en het is vakantie laat het gwn doorgaan!!
    please?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen