Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 5 december 2011

Sorryy + Gratis Ketting.

Héé. SORRYY dat k niet zoveel kon posten... Dus post ik nu wat dingens.



Klik hier! Dan heb je hem!.

P.s Je kan je eigen party daar ook maken. Ook voor (non) ss

11 opmerkingen:

  1. ik kreeg de ketting niet Ö

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mann je doet nie zo vaak stardoll gratis dingen meer xxgratisxx is beter dan hier kijk daar hoeveel nieuwe dingen er zijn en hier 1 maand de zelfde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hee dombo sukkel als je met me ruzie wil maken kan dt ik ben geen bange kip mijn naam op stardoll is misvanyasmina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je met me ruzi ewil maken heet ik op stardol misvanyasmina ik ben geen bangekip hoor ezeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vote me covergirl
    x bertyuipdsaas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dankje ik heb hem thnx ps ik noem op stardoll
    manou1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sorry, krijg hem niet, wil je uitleggen hoe het moet ik heet : maaikelove. xx!Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kreeg de ketting nie maar ik kon wel een Gratis party maken

    BeantwoordenVerwijderen