Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 9 december 2011

winnaar noortju.blogspot award

De winnaar van noortju.blogspot award wordt nu bekent gemaakt maar eerst de prijzen:
deze wordt voor 2sd te koop gezet, want gratis kan ik hem niet maken maar voor deze is dat heel erg goedkoop


deze staat voor 2sc te koop ook voor deze geld ik kan hem niet goedkoper zetten als 2sc


deze staat ook te koop voor 2sc

En natuurlijk staan alle 3 deze prijzen gereserveerd voor de winnaar! (de winnaar wel even na dit berichtje gezien te hebben dat in mijn gb melden dat ik het dan te koop zet want anders staat het lang te koop en moet ik het elke keer opnieuw te koop zetten)

DE WINNAAR IS...........................................................................................................................
MILES1992MILEY
GEFELICITEERD!!!!

HIER EVEN DE PROCENTEN:
miles1992miley     62% van de stemmen
xxjuldepulxx         12% van de stemmen
meisje123            27% van de stemmen

win je kijken of de stemmen kloppen? hier is de link: druk hier op. (werkt de link niet laat het even weten)

6 opmerkingen:

  1. Hee <3
    ik ben het miles1992miley ,,
    maar uhh hoe heet je op sd dan ? gewoon : kaitlinbfcink :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn wel hele mooie prijzen -____________-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je de procenten bij elkaar optelt kom er 101procent uit.xd-rekenfoutje/sneltypfout. t viel een beetje op. voor de rest zijn het coole prijzen.Miles1992Miley gefeliciteerd ;-).
    xx .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die eerste zou ik ook wel willen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eeh die juldepul gaat me uit zitte schelden en alles omdat ze niet gewonnen heeft :S echt heel erg laag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die boveste is egt wel n schone prijs ma OMG die daar onder kunde ook gratiskrijge zuu ! en gy verkoopt die dn nfg vo 2 sd .
    en die onderse is egt lelijk , wie graagd er nu zo een kousebroek !! ja srr ma kzeg gwn wa ik vind hoor!

    BeantwoordenVerwijderen