Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 17 december 2011

Nieuwe Winkel: Winter Peak





Hey!, de nieuwe winkel is een decor winkel. Hij heet Winter Peak. Sommige spullen zijn voor SS en sommige voor non-SS. Ik vind dat Stardoll het goed heeft verdeeld. Ik denk dat ik wel wat ga kopen, ik vind sommige dingen wel leuk. En jullie? Wat vinden jullie ervan en gaan jullie ook iets kopen?
xx-noortju

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de winkel echt cool
    heb er alleen geen geld voor :p

    ps. ik vind deze blog echt leuk,
    ik volg het al redelijk lang,
    de nieuwe banner is echt cool! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moet wel de alpine chalet ervoor hebben!!

    misschien kan je dat erbij schrijvben, ik zie het wel maar andere misschien niet :D!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet de Alpine Chalet hebben :/
    Zonder de chalet kan je niks kopen :o
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry ik ben al lang niet op Stardoll geweest. Blijkbaar moet je inderdaad de alpine chalet hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja want als je het in het winkelwagentje doet stat er dat je die moet hebben!!

    xxxxSaar (van 3 hiervoven op 17 dec)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit heeft misschien met iets heel anders te maken maar willen jullie op xyasmientje2 stemmen bij de club van lekkeremensen ze zal jullie heel dankbaar zijn!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen