Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 26 december 2011

2x verkopen

Ik kan in mijn bazaar dingen 2 keer verkopen terwijl ik die maar 1 keer heb.Dus dat is bij alle ss en royalty!
maar LET OP: waarschijnlijk als je 1 van de 2 hebt verkocht gaat de ander ook weg dus wil je iets niet verkopen doe het dan ook niet!!!
xx kaitlinbfcink

6 opmerkingen:

  1. nee niet doen het is een bugg (een bugg is een foutje in stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okeejj, jaa ik hb dat ook, das raarr..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn jouw dingen allemaal ss of niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hii , ik had een hele mooie broek ea ! , ik zag die 2 keer , endan verkocht ik hem ma da wou ik nie , ik dach zo ik heb die 2 keer gekocht hé ,
    ik verkocht die en nu is mijn mooiste broek weg :( :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaj ik kan die schoenen neit meer kopen die zwarte anders had ik ze gekocht maar ze waren er neit meer ik ben ze al heel lang aan het zoeken

    BeantwoordenVerwijderen