Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 9 december 2011

Make-over verandert

Het systeem voor de make-overs verandert: je kan je nu gewoon aanmelden.
De eerste 5 doe ik. Zo zitten ze in elkaar: 
Ik leg het stap per stap uit en schrijf hoe je het moet doen.
Als je een make-over wil moet je wel iets doen.
Je moet deze vraag beantwoorden: Hoe oud word ik op 12 december? (12 december is mijn verjaardag :D)
Gok gewoon en wie weet win je een make-over!
Ik accepteer het enkel in een mailtje: talitagoethals@hotmail.com
Dus niet via stardoll of blogspot of wat dan ook: via mail :).
Succes!

13 opmerkingen:

  1. denk 11jaar ofzo gokje.
    xxx sannekofman(op stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ikke 11 jaar mijn naam is o stardoll gosupermodel126

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej ik denk dat je 14 bent geworden vandaag ik was gister de 11e jarig :P

    xxx me (naam op sd is: ffw88 )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hye hye ik denk.. 14 !! xmex on stardoll ;; xYouSayWhat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk.... 13!!vorige was fout.
    x x YouSayWhat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk 13 ;aa
    En ik ben jarig op 14 Dec. ;D

    x. TEDDYxBEER

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 1 vraag : je moet beter veel jurken leggen ..
    is de bestee!!.
    ; maar leg ook broeken enzo.


    dan bezoeken mensen meer dingen hierzo dan zijn ze meer blij :D!.


    xxjesszz!!


    ; maar what jy wilt heaah ?!
    want je mag zelf beslissen want het is je eigenn SITE eigelijk BLOG gesegtt isss beter..



    o nogg 1 vraag
    : Kan je geen account maken hierzo?

    BeantwoordenVerwijderen