Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 18 juni 2011

waarom ?!

hallo

ik vind het niet zo leuk dat mensen "stomme" reacties in mijn gastenboek op stardoll of hier op het blog schrijven ! Kijk ik kan begrijpen dat jullie een beetje in de war zijn omdat ik de nieuwste schrijfster ben . Overlaatst las ik nog in mijn bricht hier op noortju blogspot zo van : "zooo out " en "wist ik al lang" enzo !! AUB WAAROM DOEN JULLIE ZO !! want ik las overlaatst ook al in mijn gastenboek van: "je post kinderachtige dingen !" enzo.... ik vin d dat ik leuk... maar IK DOE WAT IK DOE !! EN AUB EEN BEETJE RESPECT VOOR MIJ ?!

doeii !

13 opmerkingen:

  1. ben het met je eens waarom doen ze zo
    je doet al die moeite en dan krijg je dit mensen doe normaal
    xxx kimmetje56

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dat je geen kinderachtige dingen post ze zijn allemaal super

    kisses from mecy-misa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja het gemeen dat ze zo doen en je doet het harstikke goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,

    Ik kijk elke dag met plezier op je blog. Ik wil de laatste nieuwtjes weten en je hebt leuke dingen die gratis zijn. Het kan mij echt niet schelen dat je de nieuwe schrijfster bent want ik vind jou ook hartstikke goed. Alleen moet je je niet zoveel aantrekken van al die negatieve aandacht.

    x Lisa aka LillinaQueen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent hartstikke leuk en jij moet je nii aantrekken wa=t hun zeggen hun zijn gewoon hartstikke jaloers dat jij de nieuwe schrijfster bent!!!
    Dus jij bent gewoon heel erg leuk en cool en je zet der gwn leuke dingen op verder zijn hun gewoon stomme meiden die niet weten wat ze allemaal zeggen we vinden jou tog leuk?
    Wie niet?? toch meide??
    x
    Mijn naam op stardoll is : zwarte-prinses
    xxxxx love u

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je bent helemaal niet kinderachtig of wa ze u ook noemen ze moeten blij zijn dat gij en al de andere schrijfsters van deze site der uwe tijd in te steken dat wij gratis dingen hebben! dus ik vind da egt shapo da jullie er zoveel van jullie vrije tijd in steken!
    dus luister niet naar die negatieve mensen!
    PinkKaat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze willen gewoon dat je denkt dat ze graaf zijn maar eigenlijk zijn ze hopeloos
    xxxxxxxxx jes
    -mervedemir

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wa zijt gy een aanstellen en dan? je berichten zijn ook nutteloos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind je blog echt heel handig!
    mensen die zo tegen je doen zijn zelf kinderachtig maar ga hier alsjeblieft mee door!!!!!!!!!
    -xoxox-
    annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. moet ik je nu zielig vinden ofzooo?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oké de mensen die nu alsnog kut reageren zijn zielig (zo die zit BAM)

    je doet je werk goed je bent niet zielig hoor <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meid je moet er gewoon niks van aantrekken.
    En ik bedoel:''je post kinderachtige dingen''
    wat een scheldwoord boeit het je wat?!
    als je echt zo stoer was had je dit niet gepost en had je dit gewoon ge negeert of iets terug geschreven.
    nu kun je wel boos doen op mij maar geloof me ooit zul je me dankbaar zijn voor dit advies ;)

    BeantwoordenVerwijderen