Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 17 juni 2011

Gratis Monte Carlo jurk


Ga naar: http://www.dontfilter.us/ of een ander Amerikaanse proxysite
typ in: http://www.stardoll.com/nl/montecarlo/campaign.php
Log in
Dan heb je hem!

xx cansustyl

3 opmerkingen:

  1. lukt niet bij mij xxxxxxxxxxxxjes -mervedemir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lukt wel bij mij en ik krijg namelijk 3 lange mooie jurken ( die op de afbeelding zit er ook bij) Kijk maar eens in mijn suite ik heet:
    frutelake2000

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey ik heb in plaats van 1 jurk 3 jurken gekregen echt top zijn jullie alles lukt ook op deze site
    xxxxx
    kijk eens naar mijn suite asli-ilsa
    nog meer xjes

    BeantwoordenVerwijderen