Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 13 juni 2011

Make-overs

Hoi ik geef make-overs!!!
De make-overs komen op mijn blog te staan.
Als je ge-make-overd wilt worden ga dan naar mijn gastenboek of schrijf hier een reactie!
En je hoeft je ww niet te geven ik maak gewoon een foto van je.

Groetjes

Rwildo

4 opmerkingen:

  1. hallo, nou rwildo dat lijkt me leuk, maar ik geef voor geen goud me ww af.
    het is maar dat je het niet probeerd.
    ik hoor het wel.

    xx 1mooimeisje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhm ik vind het wel leuk om te zien hoe jij mij zou veranderen haha dus probeer maar eens :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hoeft je ww absoluut niet te geven hoor, dus maak je geen zorgen want ik geef je gewoon een make-over en dan maak ik een foto van je en dan zet ik je of in mijn album of in mijn stardoll blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey ik wil ook een make over als dat kan??
    thnx xxx femkeozzie

    BeantwoordenVerwijderen