Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 25 juni 2011

Gratis Presentatie make-overs.

Hallo Allemaal,

Ik maak gratis presentatie Ik hack NIET.!!!!!
Z'n Presentatie kan er zo uitzien dit is die van mijj.!
Er zit nog meer bij als je er zo een wilt zeg het maar.!
Als je allemaal zegt wat je er in wilt zeg het maar ik doe het wel voor je.!
Schrijf maar in me GB of geef een reactie:D
xxx. goodXgirlX



goodXgirlX

 



VOTE ME COVERGIRL

About Me;
Please Vote me 5/5 ! My Name Is a sercet i tell you if you're a Friend of me I am 12 years old And I Come From The Netherlands. My Favourite Colour Is Pink and Blue. I Love ; ♥Stardolling ♥Shopping♥Family and Friendss :D.So GuestBook Me :D

|Girl|Fasion|Love|12years|Friends|SUMMER|



@MadeBygoodXgirlX


14 opmerkingen:

  1. Bubblyparanoid25 juni 2011 om 14:41

    Echt mooi ik wil wel een presentatie maar een deel dervan dus jij hebt toch bovenaan goodxgirlxy dat wil ik ook maar dan anders en met mijn stardoll naam ik heet BubblyParanoid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil ook een ik heet mecy-misa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan ook goeie presentaties maken daarvoor moet je naar frutelake2000
    Made bye myself. Ik hack niet ik heb het al bij mijn vriendin SelenaXDemi love maar die heeft ze intussen al verandert. :) Je moet het maar eens vragen aan haar
    Ik heet frutelake2000
    Maar dat had ik toch al gezecht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haaaii,
    Ik wil ook een make over alstublieft, Ik wil graag dat je mn stardoll veranderd en mn kamer een make over geeft. Ik heet LisaaaLovee

    ALvast bedankt!!

    Xx lisaaaLovee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hooi!!
    Ik wil ook een presentatie make-over!!
    Ik heet zwarte-prinses
    chiou!♥
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil ook heel graag zo een mekeover en een suite en ook een medoll makeover!! Heel graag ik heet xxjuldepulxx. O, wat bedoel je nou met "met of zonder ww"? Anntwoord wil ik in mijn gastenboek of als bericht!

    P.S. Ik ga naar Polen in de vakantie dus dan ben ik er niet maar ik wil daarom zo snel mogelijk een antwoord

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik wel er ook een
    wil dat vooe me oene zonder ww

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    ik wil ook een presentatie make-over
    en ik heet lindy570
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook zo'n presentatie plz myn presentatie ziet er ni uit ik heet eraldahot plz Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hi,

    wil je ook een presentatie voor
    mij maken? Ik weet echt niet hoe
    je hem zo mooi krijgt........
    wil je ff reageren in mijn GB?
    alvast heel erg bedankt ♥ ♥ ♥

    kuss Wiep

    Ps. ik heet superwiepdolly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wil je mij uitleggen hoe je die achtergrond kleur moet doen? zet het maar in mn Gb, ik heet angelzzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook aaan mij zeg gewoon wleke site of zo want als ik het wil veranderen hoef ik niet naar u te komen ik heet op stardoll kisspoesje Doei en ik hoop da ik het weet hoe da moet wandt ik droom van zo'n presentatie xx ♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hey!! ik wil ook een make-over
    ik eet mervegirlone
    xxmervegirlone

    BeantwoordenVerwijderen