Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 5 juni 2011

make overs

hii!! ♥
Ik weet niet of jullie dit een goed idee vinden maar ik ga make overs geven.
Je hoeft je ww niet af te geven.
Je kunt in mijn gastenboek ( van kaitlinbfcink) zetten als je een make over wil, je krijgt dan bericht terug.
Ik vraag je wel om dan lid te worden van de club van mij make over dan kun je daar zien hoe het geworden is. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!! :)
xxx kaitlinbfcink

1 opmerking:

  1. Heey,

    Ik wil wel een make-over!
    Mijn poppetje heet Lippetipje

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen