Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 2 juni 2011

haarverf voor non-ss!!!

Er is haarverf voor non-ss
dus wil je al heel lang haarverf maar je bent geen ss, dan is dit je kans  :)
Je kunt hem niet in de winkel vinden maar bij zoeken en dan merk: doree dan staat ie op de 2de pagina
Maar let op! hij is niet gratis hij is 60 starcoins
dit is 'm

10 opmerkingen:

  1. ik ben blij dat ik die nog niet heb gekocht toen ik ss was :D echt bedankt ik hou van deze blog [; ik heb het gekocht het is maar 60 starcoins :D op stardoll heet ik ikbensaide :) willen jullie mij toevoegen? doei xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. huh??? hij is 6 stardollaars

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee dan kijk je verkeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is echt dom je kunt bij je schoonheids salon gewoon dat als haarkleur kiezen en het kost niets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt eh ik heb hem voor niets gekocht maar jha nog iets erbij bij make up dat laat gwn een beetje zien dat je veel make up hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ik zei het nog en ze zei nee majaa




    cansustyl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die had ik allang , maar ja toch badankt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa! ik heb hem Joehooee xD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb het niet???? :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze heb ik al maar hij is precies hetzelfde als die gratis haarkleur in je schoonheidssalon. zo jammer...Is er ook nog andere non-ss haar met een andere kleur die nog werkt?

    BeantwoordenVerwijderen