Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 25 juni 2011

make-over

Dit is de make-over van cansustyl. Ze vroeg mij voor een make-over dus dat heb ik gedaan. Deze is met ww maar ik doe het dus ook zonder ww.

Dit is de make-over

6 opmerkingen:

  1. wil je dha bij mij ook doen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wil dat dat voor mij doen zonder ww

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wil je het ook bij mij doen zonder ww hoe werkt dat eigenlijk??
    en PS ik heb eigenlijk geen make-up maar allen lippestift maar misschien kan je iets leuks met me haar doen??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wil je dat ook bij mij doen please, hoe gaat dat dan zonder ww? eennuh als je er wat aan hebt mijn nn is: saarx0313

    xsaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kun je mij ook een make-over geven zonder ww? Mijn naam is poolster1

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil je dat ook voor mij doen zonder ww?
    Mijn naam is: TwinkleGirl55

    BeantwoordenVerwijderen