Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 13 juni 2011

presentatie

Ik heb een idee.
Misschien kunnen we presenaties maken.
De presentaties worden gratis gemaakt maar in ruil daarvoor komt dit eronder te staan:
made by noortju.blogspot.com gewoon in kleine lettertjes eronder.

Schrijf please een reactie ofdat jullie dit wat vinden
ik heb alvast een voorbeel gemaakt:
dit is dan mijn presentatie dat kan in alle kleuren ( kleurcombinaties ) vormen enz. let dan ook vooral op de onderkant. het mag kleiner
xxx Kaitlin

8 opmerkingen:

  1. Noortju kan je het me laten zien hoe je dat doet :$$ pleaSs ,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil dat wel :) Hoe doe je dat eigenlijk ? Ik ben JuultjePeus btw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik wil dat kan je dat coor me doen
    xxx skydionne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil het wel mijn stardoll heet Miss-Girl2000 , ik wil zwart als achtergrond en roze letters plz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil dat ook plzz <3
    met groene letters en zwarte achtergrond??
    kies maar kleuren die jij mooi vind alvast bedankt?
    trpuwens mij naam is phoebsb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan iedereen die dat wil dat in een vriendenverzoek doen, alvast bedankt
    ik heet kaitlinbfcink

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tip: let goed op je engels, want niet alles klopt. Weet iemand hoe je zo'n presentatie invoegt? want ik kan het echt nergens vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voor starcoins = for starcoins
    of sure = ofcourse
    i sell this account = I'm going to sell this account
    here a picture = here's a picture

    BeantwoordenVerwijderen