Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 21 juni 2011

Gratis Jurk .!

het is wel weeral zo'n trage proxy zeg ik je wel 
ga naar : pr0xy.hopto.org/ 
vul  dan :www.stardoll.com/
log je dan in 

verander het nu in http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1348

11 opmerkingen:

  1. de website bestaat niet eens !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik op de proxy ben staat er dit: 'This service is only for users from Norway...'

    Hoe kan ik dan de jurk krijgen want dat is het enige wat er staat....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet het probleem:
    er staat pr0xy.hopto.org/
    proxy met een 0 (nul)

    alvast veel plezier met stardoll en veel plezier met je jurkje (:

    als je me op stardoll als vriendin wilt hebben, dit is mijn naam: Jazzieberoemd

    xxxxxxxxx Jazzieberoemd (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sorry, ik neem het terug die van hierboven want hij klopt idd helemaal niet...
    er staat idd dit:

    ''This service is only for users from Norway''

    dus jmmr dat hij het niet doet...

    xxxxxx jazzieberoemd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proxy doet het bij mij niet:(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb gelezen op een andere blog dat dit met een handmatige proxy moet,, kzou niet weten wat dat is,, het is iets met poorten enz ...
    Wel spijtig,, het is zoooo'n mooie jurk!
    x PinkHannepanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waar staat dat balkje waar je dat moet in vullen
    jammer het lukt me niet als ik dat balkje niet kan vinden :(

    xxx kimmetje56

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja bij mij lukt het ook maar ik kan het balkje niet vinden je moet gelik inloggen of zow
    want er staat dr pasword en nickname Jammr
    Kvind em keinice

    XX Me
    Op stardol noem ik frutelake2000

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk hoor xxx maar hij lukt niet bij mij :( (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke jurk maar hoe is ie bij jou gelukt? hij lukt bij niemand inc. ik

    BeantwoordenVerwijderen