Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 14 juni 2011

make over

oals jullie vast allemaal weten doe ik make-overs zonder ww. Ik vond het wel eens leuk om een voorbeeld op deze blog te zetten. Dus dat ga ik nu ook doen. Hier is de make-over van kimmetje56.
zo zag ze er eerst uit
alle make-up en sieraden eraf







nieuwe make-up erop

en als laatste de sieraden en klaar!!!

dit was een make-over voor de blog.
xxx kaitlin










6 opmerkingen:

  1. super ik ben er blij mee ik ga het namaken
    xxx kimmetje56

    ps tnx dat ik op de site mog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee, ik wil ook plzz een make-over maar ik heb nog niets gekregen...
    xxx Jazzieberoemd (mijn naam op stardoll ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAAUW, een stuk mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook een makeover, mag dat

    Xxx LisaaaLovee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook een makeover, mag dat?

    Mijn naam op stardoll is Girly_Maryem!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil ook een makeover als het mag

    mijn naam is lisanne280

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen