Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 20 juni 2011

gratis top en schoenen alleen voor ROYALTY

Ik kan het plaatje er niet bij zetten want ik ben geen royalty maar wel Superstar duss.:$
Maar ik weet niet of die nog werkt.
ga dan naar: www.stardoll.com
log in
ga dan naar je suite en je hebt ze!!

Let op alleen voor royalty.

3 opmerkingen:

  1. Bubblyparanoid20 juni 2011 om 21:53

    Kan je geen andere manier hebben om royalty te zijn dan ongeveer 6 maanden ofzo superstar te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is royalyty ?wil je het in mijn gastenboek schrijven?dit is mijn naam op stardoll asli-ilsa____♥♥♥______♥♥♥_____ __♥_____♥_♥_____♥___ __♥______♥______♥___ ___♥_VOTE_ME__♥____ _____♥_______♥______ _______♥___♥________ _________♥___________

    BeantwoordenVerwijderen