Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 19 juni 2011

Gratis Kamerroom!bij 2000 Starpoints

  • 2000

    Extra kamer room (voor niet Superstars)
    Beschikbaar in de Suite Shop!
    Beschikbaar in je MeDoll Bewerker!











Nu als je 2000 starpionts hebt dan krijg je nog een kamer maar niet voor superstar wel jammer.!
Maar Bij 4000 starpoints krijg je ook een kamer.!!ik kan het zelf niet zien want ik ga naar de 3000 Starpionts.!!
en als je daar al over bent dan krijg je het nog steeds als je NIET SUPERSTAR bent hé..!

xx-goodXgirlX


P.S. (van noortju) Bij 4000 krijg je ook nog een kamer!

8 opmerkingen:

  1. hoe krijg je die extra kamer. moetje 'm kope ofsow ? xx Zeynossz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee als je 2000 Starpoints hebt krijg je er 1 en met 4000 krijg je er nog 1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Halloo hoeveel kosten die ?? X
    Grtjs SABRIA4

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeeeeej!!!! dankjeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tot wanneer is dit geldig ? xx Zeynossz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij is dit altijd geldig. En als SS kun je ook nog andere kamers kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wanneer komen er weer gratis dingen en ik was gehackt op stardoll en daar gad ik meer dan 2000 starpoits en nu is het weg ik heet justin-selena10

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is altijd geldig & dit kan je niet kopen! Je moet 2000 starpoints hebben & dan krijg je eentje gratis. Als je 4000 starpoints hebt krijg je nog eentje gratis. Snappie??

    BeantwoordenVerwijderen