Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 22 juni 2011

Niet Meer Doen!!

Dit is een berichtje voor de schrijfsters!

Als jullie weer wat willen veranderen aan het blog laat mij dat dan doen. Nu staan de dingen die aan de zijkant horen te staan namelijk helemaal onderaan. Ik kan ze niet meer aan de zijkant doen. Dit vind ik erg vervelend. Dus de volgende keer als je iets wilt veranderen vraag het mij en dan doe ik het! Trouwens wil degene die dit heeft gedaan weer de dingen aan de zijkant zetten? Bedankt!


xx-noortju

5 opmerkingen:

  1. Ik ken het ww maar heb niks verandert je weet wel wie ik ben cansustyl
    Ik zal proberen die terug te zetten want ik heb da egt nie gedaan eh..:(

    CansuStyl x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het maakt me ook niet zo heel erg uit wie het heeft gedaan als jullie maar in het vervolg het vragen en of iemand het weer goed kan zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet niet hoe dat moet want ik weet alleen maar berichten posten en da is het >! want ik doe alleen berichten posten en niks meerr.!:$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat maakt niet zoveel uit. Het gaat me er dus om dat het weer word teruggezet en dat jullie het in het gevolg vragen. Het zal ook wel fijn zijn als degene die het heeft gedaan het zegt, ik word heus niet boos ofzo (wow ik klink net als mijn leraren -_-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi noortju, ik ben Fiona-Fashion (van stardoll dus) ik heb ook een blog en ik wil het wel proberen goed te krijgen... maar dan moet ik wel toegang krijgen tot je blogger account... alleen als je het wilt hoor!

    -xx- Fiona

    BeantwoordenVerwijderen